دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه

مدیر تیم آلومینیوم: با حسینی ادامه می‌دهیم

آلومینیوم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کرد و با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

نیم‌فصل دوم اما برای شاگردان حسینی چندان خوب پیش نمی‌رود و شرایط آنقدرها که نیم‌فصل اول خوب بود خوشایند نیست. تیم آلومینیوم به رده دهم جدول سقوط کرده است، در حالی که طی فصل جاری در جدول رده‌بندی رتبه تک‌رقمی داشت و حتی به بالای جدول رسیده بود اما رفته رفته به پایین جدول نزدیک‌تر می‌شود.

روح‌الله اصغری، مدیر تیم آلومینیوم در گفت‌وگو با البرز ورزشی در‌مورد شرایط تیم آلومینیوم و پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: تیم ما اغلب برخلاف جریان بازی گل می‌خورد. از ابتدای فصل به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات با ۲۰ بازیکن بازی کردیم. درست است که ما آن زمان اعلام کردیم مجتبی حسینی لیستی به ما نداده اما در واقع آن زمان بازیکن مصدومی نداشتیم تا به بازیکن جدید احتیاج پیدا کنیم و ترجیح دادیم با همان نفرات ادامه دهیم. با شروع مسابقات اما بر تعداد مصدومان اضافه و در نتیجه تیم تضعیف شد.

اصغری افزود: اسماعیل شریفات، جهان کهن، مرتضی تبریزی و نوروزی‌فر را از دست دادیم و تیم واقعا تضعیف شد. اما اجازه نمی‌دهیم این شرایط برای فصل بعد نیز تکرار شود. با یوئل توافق کردیم که پولش را در ۳ تا ۴ قسط پرداخت کنیم. دیروز نیز بخشی از مبلغ بدهی این بازیکن پرداخت شد. دیگر به‌جز این بازیکن هیچ شاکی‌ای نداریم و با همه نفراتی که از ما طلب داشتند تسویه کردیم.

مدیر تیم آلومینیوم ادامه داد: بدشانسی نیز روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت. ما حتی در بازی‌هایی که باختیم هم بد بازی نکردیم اما همه‌چیز به نفع ما پیش نرفت تا در نهایت باخت را تجربه کنیم. دوست داشتیم نتایج بهتری بگیریم و هنوز شش هفته باقی مانده است. از این رو دست به دست هم داده از هیات مدیره تا بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

اصغری با اشاره به اینکه همچنان از حسینی با وجود نتایج ضعیف چند هفته اخیر حمایت می‌کنند، تاکید کرد: قاطعانه می‌گویم باشگاه و هیات مدیره تمام‌قد از مجتبی حسینی حمایت می‌کند و هیچ صحبتی در‌مورد اینکه با او به همکاری ادامه ندهیم نشده است. از طرفی برای سال بعد نیز با این مربی قرارداد داریم و به قراردادمان پایبندیم. همین حالا هم فاصله چندانی بین ما و تیم‌های بالای سرمان وجود ندارد، از این رو زود است که در‌مورد جایگاه تیم آلومینیوم قضاوت کنیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی