دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه

پشت پرده مذاکره یحیی و پرسپولیس

هر چند به نظر می‌رسد مذاکرات در تبریز نمیه‌کاره مانده و یحیی گل‌محمدی تمایلی به ادامه مذاکره با تراکتور ندارد اما بد نیست بدانید در جلسه دو طرف چه گذشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: باشگاه تراکتور بسیار مشتاق است که قرارداد یک‌فصل‌ونیمه با یحیی گل‌محمدی امضا کند. در حال حاضر این تیم این شانس را دارد که در جام حذفی قهرمان شده و راهی مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان شود و در صورت سوم شدن در لیگ هم به رقابت‌های لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد.

هرچند اگر پرسپولیس یا سپاهان قهرمان جام حذفی شوند، تراکتور این شانس را خواهد داشت که در صورت چهارم شدن در لیگ (البته اگر سپاهان سوم شود) هم راهی لیگ قهرمانان شود. در همین راستا یحیی اگر تیمش را به لیگ نخبگان آسیا ببرد پاداش ویژه‌ای دریافت خواهد کرد و اگر راهی لیگ قهرمانان کند باز هم پاداش خواهد گرفت.

 درواقع این خواسته زنوزی از یحیی است و باید دید او در صورت شروع کارش می‌تواند خواسته زنوزی و هواداران تراکتور را برآورده سازد یا نه. یحیی پیش از این هم سابقه کار در تراکتور را داشته اما او در مقطعی راهی این تیم شد که پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود و مدیریت آن را هم مصطفی آجورلو برعهده داشت. یحیی در آن مقطع نتوانست با تراکتور نتایج خوبی کسب کند اما چند بازیکن جوان در تیم او چهره شدند.