دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه

نتیجه نباختن‌های خانگی ملوان جذاب است

ملوانان تاکنون در قلمرو قوی سپید فقط ۳ باخت را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جالب است که قلمرو قوی سپید به حاشیه امن خوبی برای تیم ملوان تبدیل شده است.

شاگردان مهدی تارتار تاکنون فقط سه بار در خانه شکست خوردند که آخرین شکست آنها در بازی اخیر مقابل سپاهان بود. تیم ملوان هفته اول را با شکست دو بر یک مقابل ذوب‌آهن در خانه آغاز کرد و پس از آن تا هفته دوازدهم در خانه نباخته بود.

در واقع شمس‌آذر دومین تیمی بود که موفق شد شاگردان تارتار را در خانه ببرد. پس از آن دوباره رکورد نباختن‌های تیم ملوان در انزلی از سر گرفته شد تا درنهایت پس از ۱۱ هفته بار دیگر شکستی خانگی را تجربه کند.

به نظر می‌رسد این تیم هر ۱۱ هفته یک بار شکستی خانگی را تجربه می‌کند و اگر طبق همین روند پیش برود شاید تا پایان فصل در خانه و در بازی مقابل هوادار، مس و آلومینیوم شکست نخورد. آمار این تیم در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد ملوانان فقط شش شکست در کارنامه خود دارند که با احتساب سه بازی خانگی مقابل سه تیم ذوب‌آهن، شمس‌آذر و سپاهان شکست‌های خارج از خانه آنها نیز مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس به ترتیب در هفته دوم، بیستم‌ و بیست‌و‌سوم اتفاق افتاده است.

هواداران این تیم تاکنون برای همه بازی‌های خانگی تیم ملوان سنگ تمام گذاشتند از این رو توقع دارند در همه بازی‌های خانگی پیروز شوند. با توجه به اینکه آنها شانس برگزاری سه بازی خانگی در ورزشگاه سیروس قایقران را دارند می‌توان توقع داشت با حمایت هواداران پرشورشان امتیازات لازم را در قلمرو قوی سپید حفظ کنند. از این رو ادامه کار تیم ملوان و جایگاهش در انتهای فصل می‌تواند جالب و دیدنی باشد‌.