چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

پشتیبانی تقوی از برنامه های پائز

سرمربی جدید تیم ملی والیبال امروز پیش از آغاز تمرینات ملی پوشان با میلاد تقوی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این ملاقات رئیس فدراسیون خطاب به پائز گفت: ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

تقوی افزود: سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی اضافه کرد: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.