سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه
دلایل شکست شهرداری گرگان از الریاضی

بی برنامه در کار تدافعی

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

 شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

تیم شهرداری گرگان به لحاظ دفاعی خوب ظاهر نشد و سنتر آمریکایی این تیم برخلاف مسابقات قبلی حضوری فعال نداشت. ویلی چری که امتیازآورترین بازیکن غرب آسیا شده بود در رویارویی با حریف لبنانی توفیقی نداشت.

این درحالی بود که دو بازیکن آمریکایی و استرالیایی الریاضی درخشان ظاهر شده بودند با این همه اختلاف 35 امتیازی میهمان مقابل شهرداری تا حدودی نگران کنند است، به عبارتی دیگر شهرداریچی های روز خوبی را پشت سر نگذاشته اند و اینکه برخی ها عدم صدور کارت حامد حدادی برای همراهی شهرداری را در این شکست عمده ساخته اند دلایلی قابل استناد نیست چرا که سالار منجی بازیکن جوان خوزستانی تیم گرگان در این بازی چهره پرفروغ داشت از سوی دیگر حامد حدادی بازیکن تیم نفت آبادان بوده و حتی یک مسابقه پیراهن شهرداری را بر تن نداشته است.

با این وضعیت باید به انتظار فینال سوم بین دو تیم نشست.

 دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 21:15 در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

گزارش: ج - دوستدار