سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه

مدیران سرخابی تنها تا پایان فصل ماندگار شدند

بلافاصله پس از واگذاری قطعی سرخابی به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه ها در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

این در حالی است که برای فصل جدید مالکان جدید دو تیم برنامه دارند اما برای عدم ایجاد حاشیه و باقی ماندن تنها چند بازی تا پایان فصل ترجیح می دهند شرایط را با تغییر روبرو نکرده و اوضاع به روال قبل پیگیری شود تا برای فصل جدید برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشند.

ناگفته نماند که برکناری خطیر از استقلال در اولویت قرار دارد و امکان ماندن درویش برای فصل بعد نیز وجود دارد اما در مورد استقلال و خطیر با توجه به اوضاع حاکم در استقلال و حواشی بسیار موجود در این تیم وضعیت متفاوت است و مدیران قطعا به تغییر فکر‌می کنند.

گزارش: سوده رحمانوند