پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
در انتظار تصمیمات منطقی برای سرخابی ها

پرسپولیس به شخصیتی چون صدری نیاز دارد

سید مجید صدری در سال 1400 رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

 

در انتظار تصمیمات منطقی برای سرخابی ها

پرسپولیس به شخصیتی چون صدری نیاز دارد

سید مجید صدری در سال 1400 رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

وی در آن زمان اقدامات بسیار چشمگیری در تیم محبوب پایتخت صورت داده بود به عبارتی دیگر پس از کناره‌گیری جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه، دکتر سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد.

صدری سمت ریاست هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را هم برعهده گرفت.

اینکه ما تا چه اندازه قدر سرمایه های انسانی و آشنایان به ورزش را می دانیم بحث امروز ما نیست چرا که در دو باشگاه پرطرفدار مملکت همواره بازی قدیمی "آن قله مال من است" ادامه پیدا کرده و هرگز به مدیران مدبر اجازه برنامه ریزی کلان و طولانی مدت را نداده است.

اما این روز ها که بحث واگذاری پرسپولیس به چند بانک مطرح کشور به مرحله اجرایی درآمده است پیشنهاد که نه به عنوان یک رسانه تخصصی ورزش که همواره معتقد به استحکام شرایط پرسپولیس استقلال بوده و آنها را سرمایه ملی و دارای پشتوانه قوی میلیونی مردمی می دانیم هشدار می دهیم که به راه رفته نروند و آزمون و خطا نکنند و از تجارب مدیران ارشدی چون سید مجید صدری به نحو احسن استفاده کنند.

از نگاه ما ایشان به دلایل متعددی که به آن اشاره خواهیم کرد شایسته ترین شخصیت برای ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و امیدواریم مسئولان امور و تصمیم گیران امر با نگاهی به کارنامه پربار مدیریتی دکتر صدری تصمیمی منطقی برای پایان دادن به بحران مدیریتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اتخاذ کنند.

در ذیل نگاهی گذرا به کارنامه موفق سید مجید صدری خواهیم انداخت چرا که خود را در قبال ورزش کشور به ویژه باشگاه مردمی و ریشه دار پرسپولیس مسئول می دانیم...

دکترسید مجید صدری  از سال ۱۳۹۶، مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران را بر عهده دارد و در کارنامه اش، مدیرعاملی رایتل بخشی از این سوابق مدیریتی است.

دکتر صدری در زمانی که در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشت بیشترین تاثیرگذاری را در حوزه اقتصادی و دریافت کمک های مالی داشته است به طور مثال تا آنجا که می دانیم در آن مدت نه چندان طولانی بالای یکصد میلیارد تومان پول به باشگاه طزریق کرده بدون اینکه هیچ فشاری به باشگاه وارد شود به واسطه نفوذ و موقعیت ممتاز ایشان به صورت یکطرفه انجام شد و هیچ بهره و یا سودی در قبال آن مترتب نبود.

دوستداران فوتبال لابد پرداخت بدهی های کالدرون مربی سرشناس و کنار رفته پرسپولیس را به یاد دارند که در زمان مدیریتی مجید صدری از قوه به فعل درآمده بود.

ارتباط بسیار خوب و صمیمی که با هواداران این باشگاه برقرار داشت نیز از یادگار های ارزشمند مشارالیه بود، این روز ها که مباحث اقتصادی برای پرسپولیس اهمیت حیاتی دارد جای خالی مدیرانی کارساز و اثرگذار همانند مجید خان صدری بیش از پیش حس می شود.

مجید صدری ، شهریور سال ۱۳۹۲، مدیرعامل رایتل شد و مدیرکل مشترکین  و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا را در کارنامه داشت. او رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مشاور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مشاور شمس تامین هم بود.

نویسنده: رضا اسماعیلی