پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شارژ مالی اقدام جدید مدیران جدید

برنامه تقویتی فصل بعد استقلال

گفته می شود هلدینگ خلیج فارس مبلغی حدود 80 میلیارد تومان به باشگاه استقلال پرداخت کرده تا بازیکنان این تیم در آستانه دیدار مقابل تراکتور شارژ مالی شوند و روحیه بگیرند.

بازیکنان استقلال  بارها به موضوع مالی اشاره کردند و این در حالی است که مدیران نتوانستند شرایط را برای این تیم تغییر دهند اما واگذاری استقلال به بخش خصوصی قرار است تغییرات زیادی ایجاد کند و هلدینگ در اقدام اولیه بازیکنان را شارژ مالی کرده است.

شنیده می شودهلدینگ خلیج فارس قصد دارد در چند ماه آینده هزار میلیارد برای استقلال هزینه کند که 400 میلیارد از این مبلغ برای نقل‌و‌انتقالات خواهد بود.

مدیران استقلال در انتظار دریافت این مبلغ قابل توجه هستند و  از طرفی هم گفته میشود که مدیران جدید قصد ادامه همکاری با مدیران فعلی را ندارند و در نظر دارند تا در بهترین زمان  با تصمیم درست تغییرات مدیریتی را اعمال کنند تا برای فصل بعد شرایط استقلال در لیگ و اسیا تغییرات اصولی و قابل توجهی داشته باشد.

تقویت تیم از مهمترین اهداف مدیران جدید است زیرا استقلال در سالی که گذشت نتوانست از نظر تقویت تیمی شرایط خوبی داشته باشد و بازیکنان مورد نظر نکونام جذب نشدند اما برای فصل اینده با بودجه در نظر گرفته شده قرار است وضعیت متفاوتی در تیم حاکم شود.

گزارش: سوده رحمانوند