پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
 مراسمی پرشکوه در خانه والیبال

ستارگان آریا قهرمان جام پیشکسوتان تهران شد!

تیم ستارگان آریا با برتری مقابل تیم پرش به مقام قهرمانی رقابت های والیبال همگانی هیات والیبال استان تهران جام زنده یاد دکتر مینا فتحی، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی دست یافت.

رقابت های پیشکسوتان بانوان در رده سنی ۴۵ سال به بالا بعد از ۸ سال وقفه با حضور ۶ تیم در خانه والیبال ببخ صورت دوره ای برگزار شد که در نهایت تیم ستارگان آریا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در تیم ستارگان آریا بیتا علیکاهی (کاپیتان و پاسور)، سیما بنی یعقوب، فیروزه روتیوند، زهره زندی، زهرا غلامرضایی، مریم رفیعی و مریم آقایی سیده سادات خلیلی و تینا کیافر بازی کردند مربیگری این تیم با نرگس زحمتی چهره پرتلاش ورزش بانوان پایتخت بود.

مدیریت تیم آکادمی ستارگان را جلال اشرفی مربی بین المللی برعهده دارد.

تیم پرش با مربیگری مهین قاسمی به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شمیرانات با مربیگری لادن نیاورانی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

تیم های سرو ، پرواز و هدف ۳ تیم دیگر این رقابت ها را تشکیل دادند.

مراسم باشکوهی در پایان این رقابت ها با حضور پیشکسوتان بانوان در خانه والیبال برگزار شد و جوایز تیم های برتر توسط ابراهیم وادی سرپرست، دکتر مریم روشن اخگر نایب رئیس و زهرا اسفندیاری سرپرست کمیته همگانی به تیم های برتر اهدا شد، سرپرستی فنی مسابقات را فرهناز قویدل، داور بین المللی برعهده داشت.

همچنین قبل از مراسم اهدای جام هیات والیبال استان تهران با اهدای تندیس یادبود از پیشکسوتان بانوی تهران قدردانی کرد.

برای حضور در مراسم پایانی از چند پیشکسوت نامدار والیبال دعوت به عمل آمده بود اما در نهایت اکرم ابوالقاسم، مهین مومن، پریچهره غفاری، نرگس افشین، شهین مهاجری، نادیا پروانه، اکرم رشیدی، شفیقه احدی، فریبا سلیمانی، سیما صدیقی ( مربی سابق تیم ملی)، زینب قدیمی، و لیلی توکلی در تالار خانه والیبال حضور پیدا کردند.

آنچه که در حاشیه این رقابت ها به عنوان یک نقطه عطف می توان یاد کرد برگزاری مراسم اختتامیه زیبا و دلپذیر بود و چه خوب که به حرمت بانوان و پیشکسوتان والیبال همواره رقابت هایی سازنده را مدنظر قرار دهیم.

گزارش: جمشید حمیدی