پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حقایقی درباره مدیر جدید سازمان تیم های ملی

لاهوتی: فروغی شخصیتی سالم دارد

مدیر سازمان تیم های ملی والیبالی است و به دلیل شناختی که از ایشان دارم لازم دیده ام چند نکته را جهت روشن شدن افکار عمومی مطرح سازم.

احمد لاهوتی مربی بین المللی، بازیکن و مربی سابق تیم ملی در واکنش به نقد هایی که به انتخاب جواد فروغی به سمت سرپرست و مدیر سازمان تیم ملی به البرز ورزشی گفت: من ایشان را به درستی می شناسم و دو سالی که کنار ما در این باشگاه بود انسانی است فوق العاده سالم و درست اندیش.

از معلمین فعال ورزش در کرج بوده و نزدیک 20 سال است که آکادمی بسیار خوبی را هدایت می کند و تخصص زیادی در جمع کردن حواشی تیم ها دارد، خلاق است و پشت کادرفنی هر تیمی به درستی می ایستد.

لاهوتی اضافه کرد: شاید آقای بهزاد فروغی برای جامعه والبیال زیاد آشنا نباید چون اصالتا مازندرانی است اما این را باید اضافه کنم که دانشجوی دکتری تربیت بدنی و مربی بین المللی والیبال و هم اینک مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز است و به همین دلیل فکر کردم در قبال نقدی که علیه انتصاب وی صورت گرفته است برخی واقعیت ها را بیان کنم تا خدای نکرده حقی ناحق نشود.

لاهوتی در شرایطی این موارد را بیان کرده است که اکثریت جامعه والیبال شناخت چندانی از آقای فروغی ندارد و اعتقاد دارند که مدیر سازمان تیم های ملی باید چهره ای شناخته شده و دارای کارنامه عالی مدیریتی و ورزشی در سطح بالای باشد علی ایحال ما هم امیدواریم افراد منصوب شده رئیس جدید فدراسیون والیبال از بوته آزمایش های بزرگ که به آن ها محول شده است سربلند بیرون آیند.

گفت و گزار: جمشید حمیدی