پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

لمپارد: دو بازی برای تیمم به لطف به رقبا است

فرانک لمپارد در آستانه بازی امروز چلسی و آرسنال از اینکه تیمش باید ظرف 48ساعت در دو بازی به میدان برود به شدت انتقاد کرد.

فرانک لمپارد در آستانه بازی امروز چلسی و آرسنال از اینکه تیمش باید ظرف 48ساعت در دو بازی به میدان برود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل آرسنال از اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس در هفته جاری به شکلی برنامه ریزی کرده تیمش باید ظرف 48 ساعت در دو بازی به میدان برود به شدت انتقاد کرد.

چلسی امروز شنبه به امیریتس می رود تا با تیم همشهری اش آرسنال دیدار کند و روز دوشنبه هم در دیدار دیگری در لیگ برتر میزبان استون ویلا خواهد بود. فرانک لمپارد این برنامه بسیار فشرده و عجیب در پایان سال میلادی را لطفی به دیگر رقبای تیمش در لیگ برتر دانست. انتقاد لمپارد به این است که بر خلاف چلسی، منچستریونایتد در همین روزها بین دو بازی اش 3 روز فاصله دارد و لیورپول و تاتنهام هم بین دو بازی خود چهار روز زمان دارند.
لمپارد در این باره گفت:" ما ظرف 48ساعت دو بازی داریم. این برای ما خیلی مهم است چون تیمهای دیگری هستند که در حال فشار آوردن برای رسیدن به صدر جدول هستند و فاصله دو بازی شان در همین روزها سه روز است. منچستریونایتد، تاتنهام و لیورپول بازی هایشان را به فاصله سه روز یا چهار روز برگزار می کنند".
سرمربی چلسی در ادامه گفت:" این برای کیفیت لیگ برتر مضر است. اگر بازیکنان بخواهند در هر دو بازی در میدان حضور داشته باشند سلامت شان در معرض خطر قرار خواهد گرفت و همه این را می دانند. استون ویلا هم می خواست بازی اش با ما روز سه شنبه برگزار شود و یک روز اضافه در اختیار داشته باشد. ما هم همین درخواست را داشتیم ولی هم سازمان لیگ برتر و هم پخش کنندگان تلویزیونی هیچ توجهی به این خواسته نشان ندادند".