پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یادگار ماندگار...

هدیه‌ البرز ورزشی به ادموند بزیک در آستانه سال نو میلادی

همکارقدیمی و عکاس چیره دست عرصه ورزش( استاد قاسم محمدی) طی سالها حضور در ورزشگاهها، سالنهاو همایشهاو اماکن‌ورزشی، تصاویر ماندگاری از تیمها و ورزشکاران باشگاهی و ملی شکار کرده است. تعدادی از این ‌عکس های خاطره آمیز به البرزورزشی رسیده که‌به تناوب از آن استفاده‌ خواهیم کرد و دفتر خاطرات شیرین‌ ورزشی را ورق خواهیم‌زد

همکارقدیمی و عکاس چیره دست عرصه ورزش( استاد قاسم محمدی) طی سالها حضور در ورزشگاهها، سالنهاو همایشهاو اماکن‌ورزشی، تصاویر ماندگاری از تیمها و ورزشکاران باشگاهی و ملی شکار کرده است.
تعدادی از این ‌عکس های خاطره آمیز به البرزورزشی رسیده که‌به تناوب از آن استفاده‌ خواهیم کرد و دفتر خاطرات شیرین‌ ورزشی را ورق خواهیم‌زد.


در آستانه سال نو میلادی  و میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع)،تصویر زیبا و خاطره آمیز از تیم پرسپولیس دهه های گذشته را تقدیم ادموند بزیک می کنیم.
ادموند بزیک‌در آن تیم‌رویایی پرسپولیس در کنار علی دایی زوجی مهاز نشدنی را تشکیل داده بود.
حضور یحیی گل محمدی با سر بانداژ شده از نکات جالب تصویر فوق می باشد.او حالا سرمربی تیم است و پرسپولیس با هدایت او چشم به کسب  افتخار تازه دارد.
گفتنی است کاپیتان تیم در آن سالها احمد رضا‌عابد زاده بود.
دروازه‌ بانی ملی پوش و شش دانگ که حضور موثرش در دیدار ایران با استرالیا همواره در ذهن علاقه مندان ورزش ثبت شده است. 
یحیی گل محمدی و پیروانی دو مدافع میانی بودند.نعیم سعداوی در پست دفاع‌راست و بهروز رهبری فر در دفاع چپ انجام‌وظیفه می کردند.
کریم باقری  و سید علی افتخاری دوهافبک وسط پرسپولیس بودند.
حضور مهدوی کیا و میناوند به عنوان دو وینگر وهافبک‌نفوذی کناری هم در نوع خود جالب توجه بود.
علی دایی و بزیک هم در پیشانی تیم ،یک ترکیب ایده آل را رقم زده بودند. از این جمع علی دایی و کریم باقری به‌باشگاه ارمینیا بیلفیلد آلمان پیوستند.مهدی مهدوی کیا که‌ستاره پرسپولیس و جوان اول تیم ملی هم بود جذب باشگاه هامبرگ آلمان شد و میناوند هم در زمره لژیونرهای ایران قرار گرفت.

نویسنده: احمد میرزاییان