پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دوچرخه سواری در کما است؛

میزبانی: ترجیح می دهم داخل گود باشم

ملی پوش اسبق دوچرخه سواری گفت: نام برخی از کاندیدا را که می شنوم واقعا تعجب می کنم یعنی اینقدر اداره یک فدراسیون آسان است. 

ملی پوش اسبق دوچرخه سواری گفت: نام برخی از کاندیدا را که می شنوم واقعا تعجب می کنم یعنی اینقدر اداره یک فدراسیون آسان است. 

قادر میزبانی در گفت و گو با البرزورزشی در مورد وضعیت این روزهای دوچرخه سواری در کشور عنوان کرد: در حال حاضر به خاطر بیماری کرونا هیچ مسابقه ای برگزار نمی شود و فعلا فقط یک دوره از لیگ برگزار شده است البته با این وضعیتی که در کشور وجود دارد فدراسیون دوچرخه سواری هم یکجورایی در کما به سر می برد و به خاطر بودجه و وضعیت مالی زیاد فعال نیست کرونا هم مزید بر علت شده است.
وی در مورد کاندیدهای جدید برای تکیه بر صندلی ریاست دوچرخه سواری  افزود: جدیدا از بین برخی رکابزنان اسم برخی از نفرات منتخب را برای تکیه بر صندلی ریاست می شنوم که شاخ در می آورم به خصوص افرادی که تست دوپینگ شان مثبت شده یا سوء سابقه دارند شنیده ام که کاندیدا شده اند. البته بهتر است قصاص قبل از جنایت نکنیم و منتظر باشیم تا اسامی منتخبان برای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری مشخص شوند.
ملی پوش المپیکی فدراسیون دوچرخه سواری در باره اینکه چه فردی را شایسته تکیه بر صندلی فدراسیون دوچرخه سواری می داند؛ بیان کرد: از نظر من فردی باید بر صندلی این فدراسیون تکیه کند که حداقل سو سابقه نداشته باشد و عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته است و باید ارزیابی دقیقی از نظر اطلاعات و عملکرد افراد در این خصوص صورت بگیرد و شخصی جدی برای مقابله با دوپینگ انتخاب شود. زیرا هر چقدر هم بودجه کافی برای فدراسیون دوچرخه سواری در نظر بگیرند اما دوپینگ ریشه دوچرخه سواری را نابود می کند.
وی در مورد اینکه اسامی دوپینگی جدید دراین رشته در نیامده است عنوان کرد: متاسفانه مسابقه ای نیست که اسامی دوپینگی ها در بیاید زیرا از سال 2020 تمام مسابقات به خاطر کرونا منحل شد و هیچ عقل سالمی هم وقتی مسابقه ای وجود نداشته باشد با جان خودش بازی نمی کند زیرا هم هزینه و خطرات جانی در بر دارد. البته مدتهاست کناره گیری کرده ام اما تفریحی دوچرخه سواری را انجام می دهم.
میزبانی در مورداینکه برای حضور در کادر فنی فدراسیون یا هیات اقدامی نکرده است ابراز کرد: حضور در کادر فنی کار من نیست و بیشتر علاقمندم که فعالیت های عملی را انجام بدهم و به جای کنار گو ایستادن داخل گود باشم.


گفت و گو: الهه طائمه