پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

جهان نجاتی: خانم خسرویار! همکارانتان را سرزنش نکنید

مربی با تجربه و سرشناس فوتبال بانوان می گوید: اینکه تیم ملی ایران از رنکینگ جهانی خارج شده است به هیچ وجه تقصیر آن متوجه مربیان ما نیست.

مربی با تجربه و سرشناس فوتبال بانوان می گوید: اینکه تیم ملی ایران از رنکینگ جهانی خارج شده است به هیچ وجه تقصیر آن متوجه مربیان ما نیست.


مریم جهان نجاتی مربی B آسیا در واکنش به انتقادات اخیر کتایون خسرویار مربی ایرانی مقیم امریکا که خروج از رده بندی بین المللی ناشی از اهمال مربیان وطنی دانست می گوید: حرفهای خان خسرویار واقعا خنده دار است به یاد ندارم که در هیچ کجا ی دنیا یک مربی همکاران خود را با بیان این گونه حرفها خراب کند چون تا آنجا که من می دانم خانمها آزمون و مهینی مربیان رده های مختلف برنامه های خود را دادند ولی اجرای این برنامه ها دست مربیان نیست و فدراسیون باید اقدامات اجرایی را انجام بدهد. هر چند خانم ها خسرویار بعدا مدعی شد که مج فهمی ها سبب انعکاس وارونه مصاحبه اش شده بود ولی باید در همان رسانه این حرفها را اصلاح می کرد. انتظار نداشته ام که یک مربی این گونه سطحی سخن بگوید مربیان ما در سرما و گرما در اوج شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی همواره تلاش کرده اند و باید از آنها قدردانی شود.
جهان نجاتی که مدرس دانشگاه است درباره عملکرد تیمش در مرحله رفت لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور می گوید: ما در این فصل چند بازیکن مثل لیلا معلم، رقیه جلال نسب و حدیث بساتیر را به جمع خود اضافه کرده ایم و امیدواریم همانند سالهای پیش بتوانیم روی سکو بی ایستیم.
وی درباره اطلاعیه باشگاه شهرداری بم در مورد مهندسی شدن مسابقات لیگ می گوید: در این باره سازمان لیگ باید پاسخگو باید ولی اشتباهات داوری هم جزئی از مسابقات است و تا آنجا که من می دانم کمیته داوران سعی کرده که برخی از مسابقات که حساسیت کمتری دارد از داوران جوان و کم تجربه تر استفاده کند.  
نویسنده: مرجان بنی یعقوب