چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال...

نفت آبادان صدر نشین لیگ برتر

در ادامه مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد این رقابتها به هفته نهم لیگ بیستم مربوط است.

 در ادامه مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد این رقابتها به هفته نهم لیگ بیستم مربوط است.
 

نفت مسجد سلیمان با پیکان تهران ساعت 15:00 
تراکتور سازی تبریز با شهرخودرو ساعت 16:40
استقلال تهران با گل گهر سیرجان 16:30 پیکار می کنند و بازی معوقه پرسپولیس مس رفسنجان قرار بود دیروز برگزار شود در حال حاضر نفت آبادان با کسب 15 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول قرار دارد.

پرسپولیس در صدر جدول میانگین امتیازات
در شرایطی که تعداد بازی ‌تیم‌ها، برابر نیست یک راه برای ارزیابی وضعیت تیم‌ها و موقعیت ان‌ها در مسابقات، بررسی عملکرد آن‌ها از جهت میانگین امتیاز کسب شده است.از این نظر، پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب‌آهن میانگین 1.8 امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد و گل‌گهر سیرجان و که فردا به مصاف استقلال می‌رود و سپاهان با میانگین امتیاز 1.75 امتیاز در رتبه بعدی قرار می‌گیرند.در رقابت‌هایی که در این هفته در حال برگزاری است و ترکیبی از بازی‌های هفته‌های مختلف لیگ است، فقط پرسپولیس این امکان را دارد که امتیازات خود را به میانگین دو امتیاز برای هر بازی برساند که البته این امر مستلزم پیروزی برابر ذوب‌آهن است.

امروز دو تیم منطقه کویری کشور در حالی به مصاف هم می روند که فولاد سیرجان در صدر قرار دارد و شهداب یزد با چند بازیکن غایب کرونا زده در خانه والیبال با تیم پیشتاز نیم فصل پیکار خواهد کرد. سلیم چپرلی قدرتی زن دریافت کننده شهداب که دو سه روزی است از بند کرونا رها شده است می گوید: با مبتلا شدن بهنام حاجی پور باشگاه شهداب آقای حمزه زرینی را دعوت کرده است تا در پست دریافت کننده قدرتی یاور تیم ما باشد.
نویسنده: حسن امامقلی