پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

محسن گلدهی جراحی شد

بازیکن سابق تیم استقلال و بانک ملی در اثر یک نارحتی ناگهانی داخلی در بیمارستان جراحی شد و خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است. 

بازیکن سابق تیم استقلال و بانک ملی در اثر یک نارحتی ناگهانی داخلی در بیمارستان جراحی شد و خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است. 


محسن گلدهی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد بیماری اش اظهار کرد: حدود 25 روز گذشته دچار خونریزی روده شدم که ناچار به بیمارستان مراجعه کردم و مورد عمل جراحی قرار گرفتم و یک تیکه از روده ام را خارج کردند.
وی در مورد اینکه از پیشکسوتان کسی برای دیدار او آمده است عنوان کرد: همه پیشکسوتان با بنده تماس گرفتند و جویای احوالم شدند از جمله؛ بهتاش فریبا، رضا نخبه گر و...  اما به خاطر بیماری کرونا به کسی اجازه نداده ام که برای دیدنم حضوری تشریف بیاورند دوست نداشتم که دوستانم را به زحمت بیاندازم. 
بازیکن سابق تیم استقلال و مربی تیم هنرمندان افزود: بنده 45 سال سابقه حضور در تیم های باشگاهی را دارم و اکنون سه سال است که مربی تیم هنرمندان هستم البته یک ماهی است که به خاطر بیماری نتوانسته ام برای تمرین در کنار تیم حضور داشته باشم و پزشک گفته است که تا دو هفته دیگر باید دوران نقاهت را بگذرانم.
وی در مورد اینکه فرزندی هم دارد که برای حضور در فوتبال شرکت داشته باشد بیان کرد:تنها یک دختر دارم که 27 ساله و مشغول تحصیل است.
گلدهی در پایان ابراز کرد: باید از همسرم تشکر کنم که در این مدت خیلی برای بنده زحمت کشیده اند و از ایشان ممنون هستم.  
گفت و گو: عباس اسماعیلی