چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

نظام آبادی: تیم ملی نباشد همه چیز تمام می شود

تیم فوتبال شهرداری سیرجان بدون شکست نیم فصل اول لیگ فوتبال بانوان را پشت سر گذاشت این تیم بدون شکست به دیدارهای آینده می اندیشد.

تیم فوتبال شهرداری سیرجان بدون شکست نیم فصل اول لیگ فوتبال بانوان را پشت سر گذاشت این تیم بدون شکست به دیدارهای آینده می اندیشد.


سهیلا نظام آبادی هافبگ و کاپیتان این تیم در گفت و گو با البرزورزشی اظهار داشت: سخت ترین بازی ما مقابل تیم ووچان سنندج بود که موفق شدیم این تیم را در خانه اش شکست دهیم تیم خوبی که سرمایه گذاری زیادی انجام داده است و یکی از قدرتهای مهم این دوره از رقابتها محسوب می شود. 
نظام آبادی که سابقه بازی در تیم ملی را دارد درباره نقش جوان ها در لیگ بانوان گفت: در تیم خود ما چند بازیکن نوجوان و جوان را از جمله هستی فروزنده که با سن کم نود دقیقه برای تیم سیرجان بازی می کند و از امیدهای آینده فوتبال ما است خوشبختانه با حمایت شهرداری تیم ما شرایط اقتصادی مطلوبی دارد و ما مشکلی از این بابت نداریم.
وی درباره نحوه قضاوت لیگ برتر که مورد اعتراض برخی تیم ها قرار گرفته است گفت: من به خودم اجازه صحبت درباره داوران را نمی دهم ولی متاسفانه ذهنیت هایی به وجود آمده که ممکن است اعتبار و سلامت قضاوت داوران را زیر سوال ببرد و امیدوارم که در ادامه لیگ شاهد داوری های مقتدرانه تری باشیم.
نظام آبادی درباره تیم ملی فوتبال بانوان ایران از جدول رده بندی فیفا گفت: با این تصمیم انگار همه چیز برای ما تمام شده است یک عمر بازی می کنیم تا به تیم ملی برسیم و بعد که متوقف می شویم گویی که تمام تلاشها به بن بست رسیده است و این تازه احوال بازیکنان با تجربه فوتبال ما است وقتی تیم ملی نباشد دیگر انگیزه ای برای نسل جوان همباقی نمی ماند.
گفت و گو: مرجان بنی یعقوب