جمعه هفتم اردیبهشت ماه

حمید بنی تمیم: دوره حضور من در شورای کشتی آسیا تمام شده

حاضر هستم برای سر بلندی کشتی ایران تمامی تجربیات خودم را در اختیار آقای جدیدی قراردهم.

حاضر هستم برای سر بلندی کشتی ایران تمامی تجربیات خودم را در اختیار آقای جدیدی قراردهم.

 

دوره حضور من در شورا و دیگر دوستانی که در کمیته های کشتی آسیا مسئولیت داشتند تمام شده و نماینده جدید ایران در صورت حمایت و داشتن برنامه می تواند در این شورا عضویت داشته باشد.
حمید بنی تمیم در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: مسئولیت ها در شورای کشتی آسیا چهارساله است و بر همین اساس دوره مسئولیت من به عنوان عضو هیات رییسه شورای کشتی آسیا و دکتر محبوبی و عیسی مومنی اعضای کمیته های پزشکی و کشتی های سنتی قاره  تمام شده و باردیگر برای اعضای شورا انتخابات و برای کمیته ها نیز رایزنی می شود.
سرپرست پیشین فدراسیون کشتی در رابطه با معرفی عباس جدیدی به عنوان نماینده جدید ایران و اعضای احتمالی کمیته ها اظهار داشت: اعضای شورا از طریق رای گیری انتخاب می شوند اما اعضای کمیته ها به واسطه رایزنی و نظر  شورا انتصاب می شوند. نامزد معرفی شده توسط فدراسیون کشتی هم باید علاوه بر داشتن برنامه، مورد حمایت فدراسیون داخلی باشد و در عین حال رایزنی های لازم با رای دهندگان انجام گیرد.
وی در پایان تاکید کرد: عضویت در شورای کشتی آسیا مستلزم همکاری فی مابین و تعامل دو طرف است و هر فرد ایرانی که در آنجا مسئولیت می گیرد باید بتواند در جهت پیشرفت کشتی قاره و کشور مطبوع خود تلاش کند. شخصا خوشحال خواهم بود که ایران در آنجا نماینده داشته باشد و اگر کمکی از من خواسته شود کوتاهی نمی کنم.
نویسنده: احمد دباغ