جمعه هفتم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال فوتبال ایران ...

دوئل چهار ملی پوش سابق

عصر امروز چند دیدار در چهار چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به دیدار حساس استقلال صدر نشین موقت برابر تراکتور تبریز و همچنین پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کنیم.

عصر امروز چند دیدار در چهار چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان به دیدار حساس استقلال صدر نشین موقت برابر تراکتور تبریز و همچنین پرسپولیس و فولاد خوزستان اشاره کنیم.


این دیدارها به نوعی تقابل ملی پوشان سابق فکری، شجاعی، گل محمدی و نکونام خواهد بود مردانی که در لباس بازیگری جزو بهترین ها بوده اند و اکنون در عرصه مربیگری در بوته آزمایش قرار گرفته اند این در حالی است که مجید جلالی سرمربی سابق تیم های پاس و سایپا سکاندار نساجی و قائمشهر شد و شایعاتی هم مبنی بر تغییر رحمان رضایی در کادر فنی تیم بحران زده ذوب آهن به گوش می رسد. با این حال باید دید که عصر امروز چه اتفاقاتی در چهارچوب لیگ برتر رقم می خورد یحیی در تقابل با جواد نکونام چه خواهد کرد و محمود فکری با وجود تساوی در دربی همچنان مورد نقد قرار گرفته باید در پیکار با تراکتور موتور پر قدرت تری را روشن کند..

بازگشت ترابی به پرسپولیس
مهدی ترابی هافبک ملی پوش العربی که مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است برای بازگشت به این تیم حاضر به عقد قرارداد کوتاه مدت است. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس توان پرداخت مبلغ رضایتنامه او را بطور کامل ندارد.


اصرار رغبتی بر استعفاء
باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر  به دلیل درگیری لفظی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه با حاشیه های مختلفی روبرو شد.صحبت هایی که باعث استعفای رسول پناه از سرپرستی باشگاه شد اما او قید کناره گیری از ریاست هیات مدیره باشگاه را نزد تا جدال او با یحیی پس از تساوی در دربی ۹۴ پایتخت این بار از سوی سرمربی تیم آغاز شود.باشگاه پرسپولیس با وجود عدم استعفای رئیس هیات مدیره خود با اصرار علی رغبتی مبنی بر موافقت با کناره گیری اش از جمع مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد. رغبتی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهان موافقت وزیر ورزش با استعفای خود شد و حاضر نشد در جلسات ماه اخیر این باشگاه شرکت کند.
بشاررسن و روزنامه الرایه
بشار رسن از ابتداى فصل یکى از اهداف باشگاه بود. او یک بازیکن شاخص و تاثیرگذار فوتبال آسیا و کاندیداى دریافت بهترین بازیکن سال است.
 محمد خلیفه مدیر رسانه ای باشگاه قطری در گفت‌وگو با روزنامه الرایه گفت: از مدت‌ها پیش با رسن وارد مذاکره شدیم اما قرارداد او با باشگاه پرسپولیس این انتقال را کمى به تعویق انداخت. بعد از آن ترجیح دادیم على کریمى را جهت تقویت تیم با قراردادى یک ساله جذب کنیم که در نیم فصل به صورت قرضى راهى الدحیل شد.
نویسنده: حسن امامقلی