چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

محمد نوری: استقلال جام می گیرد

امشب تیم فوتبال استقلال در شهر جده عربستان مقابل الدحیل قطر قرار می گیرد. یک بازی مهم برای مسجل شدن تیم سرگروه در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ...

در این باره محمد نوری مدافع بسیار خوب سال های نه چندان دور استقلال به البرز ورزشی گفت: خوشبختانه استقلال شرایط بسیار مطلوبی دارد و قبل از روبه رو شدن با تیم های مطرح الاهلی عربستان و الشرطه عراق فرم ایده آلی قرار داشت و با کسب پیروزی بر این دو تیم عربی نشان داد که با حضور فرهاد مجیدی، کاملا متحول شده است. انشاالله امشب هم استقلال سومین حریف خود را شکست خواهد داد و به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد. نوری اضافه کرد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، استقلال با این روند یکی از سه جام رقابت های آسیایی و داخلی لیگ ایران را به خود اختصاص خواهد داد. از نظر من تیم مجیدی تاکنون نه مشکل فنی داشت و نه نواقص تاکتیکی. لذا امیدوار هستم این تیم پرطرفدار ناکامی های چند مدت گذشته را جبران کند.

نوری افزود: تیم پرسپولیس هم به دلیل کسب سه پیروزی متوالی مقابل الوحده، الریان و گوا از بابت صعود خیالی آسوده دارد. اما وضعیت دو نماینده دیگر ما یعنی تراکتور و فولاد در پرده ابهام قرار دارد که امیدواریم این دو تیم بتوانند از موجودیت خود دفاع کنند. اما در مجموع به نظر من شانس استقلال و پرسپولیس به مراحل بعدی بسیار بالاتر از سایر تیم هاست و شاید امسال موقعی باشد که دو تیم ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. البته همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

گفت و گو: حسن امامقلی