چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال ایران

 امشب تیم استقلال در ورزشگاه شیخ عبدالله شهر جده عربستان با نماینده قطر پیکار می کند. این در حالی است که شاگردان مجیدی طی دو دیدار قبلی خود به دو برد باارزش دست پیدا کرده است ولی بازی امشب با الدحیل قطر به لحاظ اعتباری و اینکه تیم صدرنشین را مشخص خواهد کرد، حائز اهمیت است.

استقلال صدرنشین می ماند

 امشب تیم استقلال در ورزشگاه شیخ عبدالله شهر جده عربستان با نماینده قطر پیکار می کند. این در حالی است که شاگردان مجیدی طی دو دیدار قبلی خود به دو برد باارزش دست پیدا کرده است ولی بازی امشب با الدحیل قطر به لحاظ اعتباری و اینکه تیم صدرنشین را مشخص خواهد کرد، حائز اهمیت است. ضمن اینکه دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز بدون داشتن یک پیروزی منتظر برگزاری بازی های باقیمانده خود هستند. باید دید که عاقبت این مسابقات برای تیم های ایرانی چگونه رقم خواهد خورد. فراموش نکنیم که استقلال در زمان مربیگری زنده یاد ناصر حجازی یک بار تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش تاخته بود.

 

مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره استقلال در جده

باخبر شده ایم علاوه بر نصراله عبداللهی و فرزاد مجیدی برادر کوچک فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مدیرعامل باشگاه یعنی احمد مددی و دو عضو هیات مدیره عبدیان و نامداری نیز راهی شهر جده عربستان شده اند تا از نزدیک مسابقه امشب استقلال با نماینده قطر را تماشا کنند.

گفته می شود نامداری با هزینه شخصی سفر کرده است. اما عزیمت عبداللهی به عنوان مدیر و سرپرست  توجیه بهتری دارد و پسندیده تر می نماید.

نویسنده: حسن امامقلی