چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
رای دو پهلو کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران

سهم دیگران چه می شود؟

رای کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران علیه تیم نوجوانان کیا، عملا آکادمی کیا را به چالش کشانده است.

کش و قوس در این ارتباط همچنان ادامه دارد. آکادمی کیا بیانیه ای صادر کرد و خود را بی گناه می داند وحتی وکیل این باشگاه برای خروج کیا از چالش فعالیت خودرا اغاز کرده است.اینکه سرانجام حکایت به کجا خواهد انجامید باید منتظر ماند.

اما بحث بر سر برخورد دو گانه  رای صادره از سوی قاضیان هیات فوتبال تهران است.

طبق گفته مسئولان تیم فوتبال کیا بازیکن صغر سنی در اکثریت بازی ها حضور داشته است. اگر تخلف کیا بر قاضیان صدور رای مسجل واقع شده است، چرا دیگر تیم ها از سهمیه کسب سه امتیاز محروم مانده اند؟

جالب اینکه یکی از مربیان تیم نوجوانان استقلال عنوان کرده است، اصولا از سوی استقلال هیچ اعتراضی روی بازیکن کیا صورت نگرفته است و بلکه دیگران اعتراض کرده اند. ولی به استقلال سه امتیاز داده شد تا قهرمان شود، جالب است که دیگران که اعتراض کرده بودند، هیچ امتیازی به آنها تعلق نگرفته است.

بهرجهت، چالش در فوتبال تعطیل تهران در بخش نوجوانان به شدت گرمای این روزهای هوای تهران بالا گرفته است آکادمی کیا به مراجع قضایی متوسل شده وسایر تیم های تهرانی به دنبال حقوق خود هستند که سه امتیاز بازی است. دادگاه هیات فوتبال تهران پا در یک کفش کرده و تیم نوجوانان کیا را متخلف و به رای صادره خود مبنی بر عزل از قهرمانی و جریمه نقدی اعتقاد و ایمان دارد ولی به نظر می رسد این سریال روزانه وارد فازهای جدیدی می شود که از پرداختن به ان غافل نخواهیم بود.فعلا همه چیز در هم شده است.

نویسنده: اکبر عزیزی