چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال ایران

بامداد فردا تیم استقلال تهران یک بار دیگر با تیم الدحیل قطر در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده پیکار خواهد کرد تا وضعیت صعود استقلال به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی مشخص شود.

پیکار استقلال با دو تیم عربی برای صعود

استقلال علی رغم نمایش خوبی که در ابتدای لیگ قهرمانان داشت، متاسفانه در دیدار اول با الدحیل سه بر یک مغلوب شد. در حال حاضر الدحیل با هفت امتیاز از سه بازی و استقلال با شش امتیاز از دو مسابقه سایه به سایه هم حرکت می کند.

امیدواریم که علاوه بر پرسپولیس هم بتواند جواز حضور در بازی های دور بعدی را کسب کند.

پرسپولیس به عنوان نایب قهرمانی و حضور یک مربی باتجربه به نام یحیی گل محمدی شرایط خوبی دارد و انتظار داریم که فرهاد مجیدی نیز بتواند با استقلال صعود کند.

 

پیکار حساس ملوان با خیبر خرم آباد

رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هفته ای داغ را پیش رو دارند. امشب ساعت 20 پارس جنوبی جم با فجر سپاسی شیراز، خوشه طلایی ساوه با گل ریحان البرز، ملوان انزلی با خیبر خرم آباد در ساعت 20/20 در انزلی پیکار می کنند.

در حال حاضر تیم مس کرمان با کسب 41 امتیاز از 21 بازی همچنان درصدر جدول قرار دارد. و خبر دیگر اینکه مهدی پاشازاده که تاکنون عملکرد موفقی در امر مربیگری نداشته است، این بار با هدایت چوکای تالش به میدان می رود. چوکا 20 امتیاز دارد و در رده هجدهم جدول لیگ یک جای دارد.

 

پاس خصوصی می شود؟

 

حمید سیفی مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: دو گروه از بخش خصوصی اعلام آمادگی کردند تا برای سرمایه‌گذاری در تیم پاس ورود کنند و برند پاس را در همدان نگهدارند.

سیفی ادامه داد: اوایل برخی افراد قبول نمی‌کردند که پاس به بخش خصوصی واگذار شود اما باید این فرصت به بخش خصوصی داد شود چراکه پاس یک تیم مطرح است.

وی در رابطه با وضعیت فنی تیم پاس نیز توضیح داد: با تغییر مربیان، تیم پاس تغییر و تحولاتی داشته و کادر جدید، چیدمان را تغییر دادند، توانستند تیم را مدیریت و دو برد داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: همدان یک استان ورزشی است و مردم این استان ادبیات ورزش را می‌دانند و درک می‌کنند، برد و باخت فلسفه ورزش است.

نویسنده: حسن امامقلی