چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
مسوولان فوتبال تهران هر روز بیگانه تر از دیروز؛

فلاح دوست: کسی به فکر باشگاه ها نیست

مهران فلاح دوست مدیر اجرایی بزرگسالان عقاب تهران گفت: باشگاه عقاب با توجه به درایت مسئولینش از  بحران زمین مسابقه خارج شده است  اما آرزو می کردیم کماکان انتخابات فوتبال تهران ادامه داشت که این گونه بی مهری های دوستان  را مشاهده نمی کردیم چون قبل از انتخابات کلا برخورد ها به گونه دیگری بود!

وی گفت: فوتبال تهران ماه هاست که به تعطیلی کشانده شد و باتوجه به دستور ستاد کرونا که باید تمامی مجموعه های ورزشی تعطیل باشند و حق بازگشایی ندارند لذا تیم های کشوری تهران که در لیگ دو، سه و حتی پایه ها حضور دارند وارد بحران شدیدی در زمینه زمین تمرین و مسابقات شده اند، اما مسوولین هیات فوتبال و اداره ورزش تهران واقعا خود را از دسترس باشگاه خارج کرده اند و هیچ گونه اقدامی بابت تجهیز مجموعه های ورزشی ندارند و فقط زمانی که به دنبال استفاده از نماینده های تهرانی هستند حضور فیزیکی و اداری پیدا می کنند.

فلاح دوست ادامه داد: نکته بسیار عجیب این است که نماینده های تهران در لیگ دو و سه به دنبال زمین می گردند ولی هیچ گونه زمینی برای برگزاری بازی ها زیر نور موجود نیست جز دو زمین که کفاف همه نمایندگان را نمیدهد و مجبور هستند به اطراف تهران و حتی استان های  دیگر کوچ کنند و در این شرایط هیات فوتبال تهران هیچ گونه نامه نگاری و مساعدتی برای سرمایه های خود انجام نمی دهد اما دیگر استان ها و هیات های فوتبالشان عاشقانه و برادرانه کنار نمایندگان خود هستند .سکوت باشگاه ما در این زمینه برای حفظ شخصیت فوتبال تهران است اما دیگر این سکوت تلخ مقابل عدم همکاری دوستان فایده ای ندارد.

وی گفت: احساس می کنیم فقط لیگ برتر است که برای این عزیزان جذابیت دارد. یادآوری کنم که در دستور عمل برگزاری مسابقات این مهم موجود است که هیات ها باید همسو با تیم ها باشد اما فعلا نماینده های تهران هرروز بیگانه تر از قبل هستند برای مسئولین خود که این موضوع باعث دلسردی بخش های خصوصی و دولتی از فوتبال تهران می شود.

وی در پایان گفت: آرزو می کنم دوستان انتقاد ها را پذیرا باشند چونکه تمامی مسئولین امانت دار بیت المال هستیم و مانند گذشته به دنبال تخریب نباشند چونکه مسئولیت اصلی این عزیزان ایجاد  فضای فرهنگی ورزشی در جامع است.

گفت و گو: محمود شهباز