پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استعداد ناب فوتبال تهران 

امیرحسین عالی، یک قلیچ خانی دیگر برای فوتبال ملی ایران

فوتبال تهران پر از استعدادهای نابی است که اگر دیده شوند، فوتبال ملی ما هرگز دچار کمبود پشتوانه نخواهد شد. یکی از این استعدادهای عالی جوانی است به نام امیرحسین عالی که از بچه های باتکنیک مجیدیه ورزش خیز است که با تیم میلاد جوان کاندیدای بهترین بازیکن مسابقات دسته اول باشگاه های تهران شد. وی سه هفته نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان رقابت ها در کانون توجهان جای گرفت. هافبک چپی که توانایی بازی در پست دفاع را هم دارد. متولد 1378 که سرشار از توانمندی های فنی و فردی است. 


هوشنگ حمیدزاده از بازیکنان سرشناس دهه گذشته با تیم های برق، تهران جوان و پیام می درخشید و در سال 57 آقای گل مسابقات باشگاه های پایتخت شده بود، به عنوان مربی امیرحسین عالی می گوید: او یک پرویز قلیچ خانی دیگر در فوتبال ایران است. چپ پایی که توانایی بازی در هر دو پست را دارد. تکنیک، سرعت و تاکتیک پذیری از ویژگی های این جوان خوش استعداد فوتبال ماست که فقط می تواند در میادین بزرگ تر مهره ای بزرگ و ملی در فوتبال کشور تبدیل شود. 
حمیدزاده که خود از بهترین سرزن های فوتبال تهران بود، می افزاید: با 30 سال سابقه بازی و مربیگری به جرات ادعا می کنم که امیرحسین عالی هیچ چیز از بازیکنان طراز اول کشور کم ندارد فقط کافی است که در باشگاه های معتبر فضایی برای خودنمایی پیدا کند. آن وقت خواهید دید که چه بازیکنان پرهنری داریم که می توانند فوتبال ملی ما را صیقل بدهند. 
حمیدزاده با تاکید بسیار می گوید: فوتبال باشگاه های تهران با جوانگرایی ای که باشگاه ها کرده اند، معدن زرخیز استعداد است ولی افسوس که مربیان مطرح دیگر مثل گذشته پیرامون مسابقات متعدد تهران حضور نمی یابند تا استعدادیابی کنند و کاشف گلزن های پرشتابی چون امیرحسین عالی باشند. خوب گل می زند، خوب سر می زند و از لحاظ قدرت بدنی بی نظیر است.