چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بهره برداری از مجموعه قدیمی ورزشی کارگران

مجموعه ورزشی شهید معتمدی که متعلق به کارگران است، بعد از بازسازی در هفته کار و کارگر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش کارگران گفت: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی که سال 98 با دستور مستقیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بازسازی اساسی قرار گرفت هفته آینده همزمان با هفته کاروکارگر مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.

فرزاد حیدری افزود: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی با بیش از نیم قرن قدمت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های ورزشی در کشور است که پس از بازسازی اخیر و به روز رسانی بیشتر بخش های آن به یک مجموعه کامل تفریحی و ورزشی تبدیل شده است.

مدیرکل ورزش کارگران افزود: کار بازسازی مجموعه کارگران در سال 99 آغاز شد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است که همزمان با هفته کاروکارگر با حضور آقای شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. البته جا دارد از تلاش های آقای شجاعی برهان (مشاور عالی وزیر) و دکتر دادکان(مشاور وزیر در امور تربیت بدنی و ورزش کارگران)  تشکر کنم که نقش مهمی در این مسیر داشتند و انصافا توجهی که در این دوره به ورزش کارگری از همه نظر صورت گرفته کم نظیر بوده است.

مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال 1348 با یک زمین چمن و یک سالن چند منظوره در منطقه خزانه بخارایی احداث شد و در دهه 70 بخش های جدیدی به آن اضافه شد ولی با گذشت 5 دهه نیاز به بازسازی داشت که پس از بازدیدی که درزمستان 98 آقای شریعتمداری  از این ورزشگاه  داشتند خوشبختانه با بازسازی آن موافت کردند و امروز شاهد یک مجموعه کامل و مجهز در سطح کشور هستیم.