چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پرسپولیس - الوحده

شاید متفاوت با هر روز وهر دیدار

پرسپولیس امشب و در ساعت 19 بار دیگر تیم اماراتی الوحده را ملاقات خواهد کرد.

در بازی رفت پرسپولیس شکارچی خوبی بود و هر سه امتیاز را به خود اختصاص داد.

اما  ملاقات دوم این دوتیم احتمالا متفاوت با بازی اول خواهد بود.

مربی سرشناس تیم اماراتی در کنفرانس قبل از بازی گفته است، بازی رفت را فراموش کرده ایم. آن روز پرسپولیس به صورت اتفاقی ما را شکست داد. امروز فقط به صدرنشینی وصعود فکر می کنیم.باید بازی را برد و برای پیروزی می جنگیم.

اما یحیی گل محمدی برای بازی امشب بار دیگر به زوج ال کثیر ومغانلو در خط حمله فکر می کند،این دو در خط حمله  به درک یکدیگر راه یافته و مکمل خوبی را در خط حمله تشکیل می دهند.

یحیی در این بازی بار دیگر فاز بازی تهاجمی را به کار خواهد گرفت که  در این میان با ماموریت نورالهی و کامیابی نیا در مرکز میدان، این فضا به نورالهی داده خواهد شد که در فاز حمله و اضافه شدن به مهاجمان عملا ضلع سوم در خط حمله تشکیل داده تا در پشت مهاجمان دریافت کننده توپ های سوم باشد. یحیی برای ترابی و پهلوان هم این فضا را فراهم ساخته تا از کناره ها شرایطی را ابجاد سازند تا فاز تهاجمی تیم پرسپولیس نقش گاز انبری را به خود بگیرد تا الوحده در دهانه دروازه اش توان مقاومت را از دست بدهد. غیبت اسماعیل مطر واسماعیل خمیس و راشد ابراهیم، عملا هم از قدرت الوحده می کاهد وهم بر قدرت بازی تهاجمی پرسپولیس خواهد افزود تا این بار پرسپولیس از سوی تدابیر وتفکرات فنی یحیی گل محمدی به نمایش درآید.

نویسنده: اکبر عزیزی