چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
بازتاب توقف الاهلی مقابل استقلال

توصیه ناجوانمردانه خبرنگار عربستانی و باقی قضایا

توقف الاهلی مقابل استقلال بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستانی داشت. این در حالی که دیروز یکی از روزنامه نگاران سرشناس عربستانی به نام سعید به بازیکنانشان توصیه کرده بود که با مصدوم ساختن مهدی قائدی مغز استقلال را از کار بیندازند.

این نوشته مغرضانه و خارج از روی جوانمردی با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد و امیدوار هستیم که برای یک بار هم که شده رئیس بحرینی AFC  مقابل هم زبانان خود بایستد. به هر حال آنچه که در پی می آید بازتاب تساوی الاهلی مقابل استقلال است.

عکاظ - این روزنامه عربستانی نوشت: نماینده کشور ما یکی از بهترین بازی های آسیایی خود را به نمایش گذاشت هر چند که در نهایت نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.در این بازی الاهلی با وجود آنکه بهتر بازی کرد اما بدشانس بود و نتوانست به پیروزی برسد.

این روزنامه در ادامه نوشت: الاهلی در این بازی از ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و با رهبری عمر السومه و عبدالرحمان غریب و سلمان الموشر حملاتی را ترتیب داد که نتیجه بخش نبود البته تیر دروازه هم مانع گلزنی تیم شد این درحالی بود که نماینده ایران نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه الاهلی خلق کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسد.

الریاضیه - جدال استقلال و الاهلی برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم به همراه الدحیل 8 امتیازی شوند و کار صعود به هفته پایانی کشیده شود. هر سه تیم شانس صعود دارند و رقابت در این گروه برای صعود بسیار شدید است.این دیدار فرصت های کمی داشت با این حال الاهلی بهتر و روان تر بازی کرد و تیر دروازه و سنگربان حریف مانع از گلزنی بازیکنان الاهلی شد تا بازی برنده نداشته باشد.

نویسنده: عباس اسماعیلی