پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

شیرکوند: بازار نقل و انتقالات بهم خورد

تیم والیبال شهرداری ورامین برای شرکت در رقابتهای جام باشگاه های آسیا مشکلی ندارد، احسن شیرکوند کاپیتان واقعی این تیم در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: با توجه به صرفه جویی هایی که کرده ایم می توانیم هزینه حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را پرداخت کنیم. تیم ما باید از عنوان قهرمانی دور قبل خود در قاره کهن دفاع کند.

شیرکوند با اشاره به بازار نقل و انتقالات والیبال در سال جدید و اتفاقات عجیبی که از نظر دستمزدها افتاده گفت: اینکه پول خوبی وارد والیبال شده جای خوشحالی است اما اگر تناسب بین عرضه و تقاضا نباشد والیبال دچار خسارت و لطمات جبران ناپذیر می شود.

وی افزود: دست روی هر بازیکن متوسط هم که می گذارید از هشتصد میلیون کمتر حرف نمی زند، خب! این درخواست ها عرضه و تقاضا را بهم زده است.

شیرکوند درباره انتخاب جالب مربیان تیمش نیز گفت: از بین چند گزینه مثل علیرضا طلوع کیان، ساسان خداپرست در نهایت به مجید تابش نژاد و رامین بابایی رسیده ایم. اگر قرار باشد تیم بی ستاره داشته باشیم دلیلی ندارد دنبال مربیان اسمی باشیم که بعضی از آنها بالای یک میلیارد دستمزد گرفته اند، ما می خواهیم قراردادی ببندیم که قابل پرداخت باشد نه وعده ای صرف که پشتوانه ای ندارد. امروز چرا کاله خود را کنار کشیده است به خاطر همین بی قانونی هایی است که سرمایه گذاران به آن دامن می زنند. دوست ندارم که تیم های دیگر به ویژه بخش های خصوصی مانند کاله دلسرد شوند. همه چیز باید منطبق بر قانون و معیار درست پیش برود.

شیرکوند بازیکنان تیم شهرداری ورامین را به این شرح معرفی کرد:

پاسورها: هومن باقری، بهزاد حیدرشاهی

سرعتی ها: مهرداد بابایی، محمد فلاح

قدرتی ها: رضا صفایی، آرش تقوی

قطبر پاس: علیرضا جلالی، محمد محمدکاظم

لیبروها: رضا اصلانی و احسن شیرکوند