چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

اصغرخانی: باید روی مسایل روحی روانی استقلال کار کنیم

ایوب اصغرخانی هافبک خوب سابق تیم فوتبال استقلال از مردان سردرود استان آذربایجان شرقی است و از شاگردان و مریدان زنده یاد ناصرحجازی که هم اینک سرگرم سازندگی در فوتبال پایه و باشگاه استقلال است.

 زنده یاد ناصر حجازی از ایوب اصغرخانی در سال 78 در دیدار استقلال برابر العین امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرده بود. حجازی آنقدر به وی اعتماد داشت تا جایی که اصغرخانی موفق به مهار و کنترل عابدی پله بازیکن بین المللی آن زمان العین شده بود. اصغرخانی درباره دیدارهای اخیر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به طور کلی اداره بازی های برگشت در چنین تورنمنت هایی برای هر تیمی دشوار و سخت است. ضمن اینکه تیم هایی مثل استقلال ناچار هستند هر سه روز یک بار در این تورنمنت بزرگ به میدان بروند و این فشار زیاد باعث خستگی و افت بازیکنان می شود. به همین دلیل معتقدم فرهاد مجیدی سرمربی جوان اما باتجربه استقلال باید بیشتر روی مسایل روحی روانی و ریکاوری جسمانی بازیکنان بیشتر کارکنند. به اعتقاد من استقلال در بازی باقیمانده دور مقدماتی لیگ قهرمانان الشرطه عراق را شکست خواهد داد. هرچند که دیدار دو تیم هم گروه استقلال یعنی الدحیل و الاهلی می توانند در سرنوشت استقلال تاثیرگذار باشند.

اصغرخانی که به تازگی به سوی از دست دادن پدر نشسته بود، ضمن تشکر از پایگاه خبری البرز ورزشی با همه پیشکسوتانی که با وی ابراز همدردی کرده بودند، قدردانی کرد.

گفت و گو: حسن امامقلی