پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

طاهری: تصمیم دبیر طلایی بود

در باشگاهی که متعلق به یکی از آشنایان است به اتفاق چند تن از قهرمانان تهران مانند حسین شهبازی و علیرضا گودرزی که از نظر وزنی به هم نزدیک هستیم به تمرین می پردازیم.

امین طاهری دارنده چهار مدال طلای جوانان و امیدهای جهان در وزن 125 کیلوگرم به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: تمرینات خودم را همانند گذشته انجام می دهم؛ در باشگاهی که متعلق به یکی از آشنایان است به اتفاق چند تن از قهرمانان تهران مانند حسین شهبازی و علیرضا گودرزی که از نظر وزنی به هم نزدیک هستیم به تمرین می پردازیم. هفته نخست روزهای کرونایی را در خانه ماندم اما بعد از آن تمریناتم را پیگیری کردم. مطرح ساختن طرح چرخه انتخابی توسط آقای دبیر انگیزه مرا چند برابر کرده و ایشان در این باره طلایی ترین تصمیم را اتخاذ کردند. به شخصه از این چرخه حمایت می کنم و خوشحالم که دیگر باند و باند بازی وجود نخواهد داشت. هر کشتی گیری بیشتر زحمت بکشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد از طرفی خود من هم وقتی به حریفی ببازم می گویم نوش جانش و حقش بوده و ناراحت نمی شوم.

وی افزود: از تعویق المپیک خوشحال شدم چرا که باعث شد خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده تر کنم. با تغییر رویه نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی فرصت خوبی برای نفرات دوم و سوم فراهم شده تا با انگیزه دوچندان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کنند. اعتراف می کنم در چند سال گذشته مرتکب اشتباهاتی شدم که می توانم عدم تجربه کافی و تنبلی را ضمیمه آن کنم اما اکنون به فکر حضوری پررنگ با انگیزه ای بالا هستم و می خواهم امسال به بهترین عناوین دست پیدا کنم.

گفت و گو از: احمد دباغ