شنبه هشتم اردیبهشت ماه

حبیبی: افتخار من ۴۰ سال خدمت به کشتی  استان تهران است

به خاطر تعطیلی باشکاه های کشتی الان در حدود ۱۴ماه است که شاگردانش در پارک و محیط باز تمرین می دهد که تا حد امکان شاگرداش را آماده نگه دارد.

 در غروب یکی از روزهای ماه رمضان به دیدار استادی رفتم که عاشق کشتی و مربیگری است در اول صحبت های هاشم حبیبی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی  گفت : به خاطر تعطیلی باشکاه های کشتی الان در حدود ۱۴ماه است که شاگردانش در پارک و محیط باز تمرین می دهد که تا حد امکان شاگرداش را آماده نگه دارد.

استادی که ۴۳سال به شغل شریف مربی گری مشغول است. استاد طول سالیانی که مربیگری کردن شاگردان زیادی را تحویل خانواده بزرگ کشتی دادند.

در حدود ۷۰تا از شاگرداش در مسابقات قهرمانی کشور شرکت داشتن که ۳۰تا از آنها نفر اول تا سوم کشور شدن و ۷تا از شاگرداش قهرمان تیم ملی شدن از جمله هادی حبیبی، میثم گودرزی، محسن جهان بخشیان ، مصطفی تقی لو و...

وی در ادامه با عنوان اینکه در کشتی جوانی و زندگی شان را برای ورزش اول مملکت گذاشته و از اینکه خدمتی برای ایران کرده از این روند راضی هستند.

در طول این سال ها با پشت کاری که داشتن همیشه سر جلسه تمرینات مرتب حضور داشته و حتی زودتر از شاگرداش سرکلاس می آمدند .

وی در ادامه عنوان کرد: تا وزرات بهداشت  اجازه باز شدن باشگاه ها را ندهند تمرین نخواهند داد و برای سلامتی شاگرداش احترام قائلند و به همه شان احترام می گذارد.

و در آخر استاد حبیبی ضمن تشکر از رئیس هیات کشتی استان تهران عبدالله عزیزی خواستار برگزاری مسابقات باشگاهی به صورت تیم به تیم شدن که این مسابقات باعث پیشرفت کشتی خواهد شد.