پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کمالوند، یک فصل و سه تیم؟!

فراز کمالوند سرمربی سابق تیم های فوتبال گسترش فولاد تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر روزنامه نگاری بود که فوتبال می نوشت.

و به جرگه ی مربیان پیوست از او چندی پیش دستیار فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال شد اما در هنگامه ی لیگ قهرمانان ناگهان از استقلال جداشد تا سمت سرمربیگری سایپا را برعهده بگیرد، او جایگزین ابراهیم صادقی شد که چند سالی هدایت این تیم خودرو سازی را برعهده داشت، صادقی البیته هیچ وقت بر امر مربیگری موفق نبود و تیم سایپا در دوران مربیگری وی اغلب در قعر جدول فانوس به دست بود.

سایپا در سال های پیش درزمان مربیگری دکتر بیژن ذوالفقار نسب و علی دایی موفقیت های خوبی را بدست آورد اما با حضور صادقی از روی نیمکت هدایت نارنجی پوشان از آن دوران به نسبت خوب فاصله گرفت است.

کمالوند سابقه زیادی در امر مربیگری دارد اما ایا می توانند ناجی سایپا باشد باید منتظر زمان بود. کمالوند در این فصل ابتدا سرمربی تیم دسته اولی شاهین شهرداری بوشهر بود سپس از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست و نیمه راه تیم دوم را هم رها کرد و روی نیمکت تیم سوم نشست تا رکورد دار تغییر تیم در یک فصل باشد به نظر می رسد در فوتبال باشگاهی ما حکایات عجیب و غریب است.

نویسنده: حسشن امامقلی