پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مددی هنوز به سایپا گرایش دارد

روشن: مجیدی بهتر است مدیر فنی استقلال شود

حسن روشن پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال همیشه حرف ها و ایده های جالبی برای گفتن دارد.

مهاجم سابق و تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی با البرز ورزشی درباره جابه جایی دستیار فرهاد مجیدی از استقلال گفت: به اعتقاد من هنگام عقد قرارداد با فراز کمالوند باید جزییات قرارداد معلوم بوده و به اطلاع دوستداران باشگاه برسد تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید. اما از آنجایی که مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز پیش تر سمت قائم مقامی باشگاه سایپا را در اختیار داشت، به نظر می رسد که جدایی ناگهانی کمالوند از سمت مدیرفنی استقلال با موافقت وی صورت گرفته است و ناشی از تعصب و علاقه این آقا به باشگاه سایپا است وگرنه هیچ فرد عاقلی در این شرایط اجازه جدایی کمالوند را از مجیدی نمی داد.

روشن افزود: کمالوند در این مدت عملکرد خوبی در استقلال داشت و با کمک او استقلال در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان نتیجه گرفت و اگر ایشان نبود، شاید شرایط مجیدی به عنوان سرمربی گونه ای دیگر بود. این را اضافه کنم که واقعا دوست دارم دو تیم استقلال و پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند تا بعد از سال ها شادمانی و امید به اردوی فوتبال ایران بیاید. این را هم اضافه کنم که عملکرد این فصل مجیدی بهتر از دوره های قبل بود چرا که تجربیات بیشتری به دست آورده ایم.

مرد نام آور فوتبال استقلال اضافه می کند: به اعتقاد من مجیدی باید به دنبال جذب یک سرمربی خوب با کیفیت خارجی باشد و خودش به عنوان مدیرفنی به استقلال کمک کند. چرا که اگر خود به عنوان سرمربی بایستد و از نعمت همراهی و همفکری کادرفنی آگاه و قوی برخوردار نباشد، آسیب خواهد دید. هدف همه ما کمک به ارتقای شرایط باشگاه استقلال است.  نیک می دانیم که تیم استقلال اشکالات و ایرادهایی دارد که باید برطرف شود.

گفت و گو: حسن امامقلی