پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آسیاب به نوبت است، حالا نوبت استقلال شد

بعد از مشکلاتی که برای تیم پرسپولیس در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد، اکنون نوبت به تیم استقلال رسید.

زمانی که پرسپولیس به فینال لیگ آسیا راه پیدا کرده بود، از درو دیوار و زمین و آسمان برای این تیم مشکلات حاشیه ای می بارید تا پرسپولیس قبل از بازی فینال به یک تیم از پیش باخته تبدیل شده است و دیدیم دسیسه ها نتیجه داد وپرسپولیس از قهرمانی فرو افتاد.

اینک استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است. باتوجه به شرایط آرمانی که تیم استقلال در حال حاضر دارد، راهیابی این تیم به فینال لیگ آسیا دور از دسترس نیست، اما متاسفانه حاشیه ها آغاز شده و تضعیف تیم استقلال در دستور کار قرار گرفته است.

فراز کمالوند مثل آب خوردن از استقلال جدا شد تا به تیم سایپا ملحق شود تیمی که مددی مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال قبلا قائم مقام باشگاه سایپا بود. با عنایت به این نکات معلوم نیست در قرارداد کمالوند با استقلال چه بندی وجود داشت که جدایی کمالوند به آسانی امکانپذیر شد.

گذشته از بحث جدایی کمالوند که چالش اول به حساب آمد، چالش دوم مربوط به نحوه قرارداد میلیچ اشاره شده است تا جایی که قطری ها انگشت خود را روی میلیچ اشاره رفته اند و از ا.اف.سی درخواست کردند که تاریخ قراداد مجدد میلیچ را بررسی کنند. آنها معتقدند قرارداد میلیچ پیش تر با استقلال فسخ شده بود و در پنجره بسته نقل وانتقالات میلیچ نمی توانستند مجددا با وی قرارداد امضا کند.

گویا قرار نیست دو تیم پرسپولیس واستقلال در ساحل آرامش قدم بردارند و قرارنیست آرام بگیرند و هراز گاهی جهت شادی دل غریبه ها مسایلی پیش می آید تا پرسپولیس واستقلال در لیگ قهرمانان آسیا روی خوش را ملاقات نکنند.

نویسنده: اکبرعزیزی