چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کارگرجم: بالای سر فرهاد یک مربی خارجی باشد

از قول حسن روشن پیشکسوت صاحب نام باشگاه استقلال خوانده اید که بعد از جدا شدن کمالوند از استقلال لازم است یک مربی با تجربه خارجی کنار فرهاد مجیدی قرار گیرد.

 در این باره اکبر کارگرجم مدافع سابق تیم ملی و از چهره های تاثیر گزار تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با الیرز ورزشی گفت: من هم با نظر آقای روشن موافق هستم چون استقلال با کادر جوانی که دارد به یک مربی با تجربه خارجی نیازمند است و البته در صورت تحقق این ایده مربی خارجی به عنوان مدیر فنی کنار فرهاد مجیدی قرار گیرد. مجیدی به عنوان مرد همه کاره کادر فنی هنوز آن پختگی ایده عال را ندارد.

کارگرجم افزود: راهیابی سه تیم خوب استقلال، پرسپولیس و تراکتور را از مرحله اول لیگ قهرمانان به فال نیک بگیرند ولی معتقدم این تیم ها برای راهیابی به دور پایانی کار بسیار دشوار دارند و باید به فاکتور هایی که لازمه صعود است توجه کند.

کارگر جم درباره برنامه های تیم ملی فوتبال نیز گفت: فکر می کنم که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باید هرچه زودتر برنامه های خود را اعلام کند و لازم است پیش از آغاز مجدد دور مقدماتی جام جهانی 2022 چند دیدار تدارکاتی در کشور هایی که سبک و تاکتیک بازی آن ها شبیه عراق و بحرین است داشته باشند تا با آمادگی و برداشت درست به مصاف این تیم های سختکوش عربی برود، البته شکست دادن عراق یا بحرین غیر ممکن نیست چون فوتبال ما کیفیت و موقعیت بهتری نسبت به این حریفان دارد.

گفت و گو: حسن امامقلی