چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال

پزشک آلمانی جانشین سیاهپوش شد

با توجه به حضور تیم فوتبال استقلال در عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نظر فرهاد مجیدی یک پزشک از آلمان به جمع استقلالی‌ها اضافه شد...

گفته می شود این موضوع برای پزشک قبلی استقلال خوشایند نبوده است.

با بازگشت کاروان استقلال از عربستان به تهران، با صلاحدید مجیدی «سیاهپوش» پزشک تیم فوتبال استقلال از این تیم کنار گذاشته شد و نوعی می توان گفت از جمع آبی پوشان اخراج شد.

 

 

جووینکو  از الهلال جدا شد

جی پلاس، نشریه «الیوم» عربستان خبر داد سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی الهلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و بعد از دو فصل و تیم حضور در ریاض در آستانه بازگشت به کشورش قرار دارد.

هافبک سابق یوونتوس به همراه الهلال موفق شد در سال ۲۰۱۹ جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. الهلال به تازگی مواریس دستیار سابق مورینیو را به خدمت گرفت تا بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

به نظر می رسد اولین خروجی مورایس از لژیونرهای الهلال، جووینکو است. این ستاره ایتالیایی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانسته بود جزو ۴ لژیونر الهلال قرار بگیرد.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه به مصاف الهلال خواهد رفت.

 

 

اسفندیار مدیر عامل جدید گل گهر

محمد اسفندیار پور به عنوان به مدیرعامل جدید تیم گل‌گهر سیرجان برگزیده شد. به گزارش ایسنا، با تصمیم هیات مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان، محمد اسفندیار پور که عضو هیات مدیره این باشگاه بود، به عنوان مدیرعامل جدید گل‌گهر سیرجان برگزیده شد. پیش از این، جواهری مدیرعامل گل‌گهر سیرجان بود. او پیش‌تر از جمع هیات مدیره گل‌گهر خارج شده بود و با این تصمیم، به طور کامل با باشگاه گل‌گهر سیرجان قطع همکاری کرد.