پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر فوتبال ایران

زور «امید» به «جواد» نرسید

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در مصاف با رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند. شمالی ها و جنوبی ها هر دو با یک گل حریفان خود را شکست دادند.

تیم فولاد خوزستان در دیدار برگشت لیگ برتر گل گهر سیرجان با مربیگری امیر قلعه نویی را ناکام ساختند. شاگردان نکونام در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبودند. فولاد با کسب 30 امتیاز ولی دو امتیاز کمتر نسبت به حریف سیرجانی در جمع بالانشینان جدول قرار گرفتند. اما شکست گل گهر برای دوستداران این ورزش تا حدودی غیرمترقبه بود.

دیشب همچنین دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران نیز در حالی به مصاف هم رفتند که مازندرانی ها یک بر صفر برنده شدند و ساکت الهامی سرمربی نساجی با خوشحالی گفت که دعای هواداران نساجی در این شب های عزیز در پیروزی تیم موثر بوده است.

براساس تصمیمات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال 5 دیدار باقی مانده از لیگ برتر به طور رسمی لغو شده است اما امشب استقلال میزبانی ذوب آهن را برعهده دارد و پرسپولیس در نقش جهان به مصاف سپاهان می رود تا تکلیف صدرنشینی یکی از این دو تیم مطرح پایتخت مشخص شود. در حال حاضر سپاهان به دلیل داشتن امتیازات بیشتر نسبت به سایر رقبا در صدر جدول لیگ بیستم قرار دارد.

نویسنده: حسن امامقلی