پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کوتاه و گذرا از فوتبال...

فوتبال 9 نفره راه اندازی می شود

فوتبال 9 نفره در ایران راه اندازی خواهد شد کلیه این مسابقات در اکثریت کشورهای جهان زده شده است و مسابقات آن زیر نظر فیفا انجام می شود.

 و کشور ما نیز این رقابت ها به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد. فیفا به کلیه فدراسیون های تحت پوشش ابلاغ کرده است که در کنار فوتبال 11 نفره و فوتبال 9 نفره ای را هم راه اندازی کنند و باشگاه ها نیز ملزم به تشکیل این تیم شوند.

مقدمات در حال انجام شدن است و حتی قرار شد برای مربیان نیز کلاس ویژه ای زیر نظر اساتیت فیفا برگزار شود.

مسوولیت جدید دکتر طهرانی

دکتر علی حاج حسن طهرانی مربی برجسته بدنسازی فوتبال دو مسوولیت جدید در ورزش استان البرز بر عهده گرفته است وی ریاست سازمان آمادگی جسمانی و روش های تمرین استان البرز و مسوولیت کمیته دانش و پژوهش هیات های ورزشی همگانی البرز را نیز برعهده گرفته است.

دکتر تهرانی از مربیان بدنسازی فوتبال است که در چندین تیم لیگ برتری ایفای نقش کرده است.

فوتبال تهران راه اندازی شد

 باتوجه به بازگشت شرایط عادی در پایتخت برگزاری رقابت های فوتبال پایه تهران از سر گرفته می شود و هیات فوتبال تهران به باشگاه ها اعلام کرد که تا تاریخ دوم و هفتم خرداد ماه بازی های باقی مانده خود را برگزار کنند باتوجه به این اطلاعیه مسابقات باقی مانده از هفته 16 روز دوم خرداد و به صورت همزمان در هفته 17 انجام خواهد شد.

 

پاک ضمیر: شرایط سنی بازیکنان تهرانی یک سال تغییر می کند

شایعاتی مبنی بر تغییر دو ساله بازیکنان تهرانی برسر زبان افتاده بود که این موضوع باعث شد بیشتر تیم های تهرانی از این بابت متضرر اما دکتر پاک ضمیر رییس کمیته مسابقات فوتبال تهران در این زمینه به البرز ورزشی گفت: تغییرات مورد بحث شایعه است و صحت ندارد وی افزود: شرایط سنی بازیکنان فوتبال تهران مانند گذشته یک سال خواهد بود و اینکه گفته شد شرایط سنی دو سال تغییر کرده چیزی به ما ابلاغ نشده است.

کامیابی نیا تاریخ بازی ها تغییر نمی کند

احسان کامیابی نیا مسوول کمیته فوتبال جوانان درباره زمان انجام مسابقات این رده سنی گفت: نمی توانیم زمان را تغییر بدهیم و دوم و هفتم خرداد ماه بهترین تاریخی است که برگزیده شد چون انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و ما نمی توانیم تاریخ دیگری تعیین کنیم اما امکان دارد زمان آغاز مسابقات در ساعت 3 بعدظهر تغییر کند کامیابی نیا از کارگزاران فعال و پرتلاش هیات تهران بشمار می آید

 

نویسنده: اکبرعزیزی