پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
از نگاهی دیگر...

استقلال با ذوب آهن به فکر دربی

استقلال با مجیدی با اینکه از میدان ذوب آهن به فکر شکار سه امتیاز بازی است اما از این رویارویی به نتیجه بازی دربی هم می اندیشد البته دست مجیدی در مسابقه مقابل ذوبی ها تا حدودی بسته است.

 ووریا غفوری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، دیاباته و محمد نادری مردان غایب استقلال مقابل ذوب آهن هستند این غیبت پر تعداد باعث شده تا مجیدی تغییراتی را در چیدمان استقلال به وجود آورد عارف غلامی و سیاوش یزدانی در قلب فاع قرار می گیرد و طبیعی است که این دو به دلیل نوع بازی خود نمی توانند مکمل خوبی برای کیدیگر باشند.

احمد موسوی هم روز سختی در غیاب وریا غفوری خواهد داشت ولی فکر می کنم میلیچ روز آرامی را سپری خواهد کرد. در مرکز ثقل زمین ریگی و مهدی پور زوج مناسب و نقطعه قوت استقلال محسوب می شوند تا لایه اول دفاعی را محکم سازند. بابت مرادی و رضاوند دو برگ برنده مجیدی محسوب می شوند که از کناره ها به ارسلان مطهری و مهدی قایدی اضافه می شوند اما در این مجموعه جای بازیکنی که در پشت سر مهاجمان در برگیرنده توپ های سوم باشد کاملا خالی است.

با این حال مجیدی در بازی با ذوب آهن به دنبال کسب امتیاز است

استراحت دادن ویژه به غایبین بازی امروز عملا بلند پروازی استقلال را برای دربی به تصویر می کشد اختصاص تمرینات ویژه برای دانشگر این باور را تداعی می سازد که مجیدی به دربی بیشتر توجه دارد تا با دیدار با ذوب آهن

نویسنده: اکبر عزیزی