پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
فوتبال رقابت تنگاتنگ نه جنگ تن به تن

طعم گز اصفهان به کام سرخابی ها تلخ شد

دو تیم پرسپولیس و استقلال در کناره های زاینده رود به سد محکم برخورد کردند. اتفاقات بدی که در جریان بازی ها افتاد، سختکوشی بازیکنان دو تیم را زیر سوال برد ...

هرچند پرسپولیس با کسب تساوی در خانه میزبان کار مهمی کرده و مدافعش گل به خودی زد تا حامد لک دچار تردید شود،ولی سپاهان با مربیگری محرم نویدکیا با این تساوی خودشان را صدر جدول نگه داشتند. اتفاقات بد و تاسف آوری که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان رخ داد، از درگیری بازیکنان گرفته تا شکسته شدن شیشه های رختکن پرسپولیس همه زیبایی ها و سختکوشی های بازیکنان دو تیم را زیر سوال بردند. فوتبال یک رقابت تنگاتنگ است اما جنگ تن به تن نیست. 
دیشب تیم استقلال در ورزشگاه آزادی تهران 2 بر یک مغلوب تیم قعر جدولی ذوب آهن شد. اشتباهات فردی در فرهاد مجیدی بر ایرادات تاکتیکی تیم اثر گذاشته بودند و حتی از دیاباته و مهدی قائدی هنری برای گل زدن به چشم نیامد. 
شهرآورد نزدیک است و پرسپولیس و استقلال باید برای این نبرد دیرینه از تجارب بازی های دیروز بهره بگیرند. به هر روی شب گذشته را می توان از ایام تلخ فوتبال ما نامید که طعم شیرین گز را در دیار زاینده رود به کام هر دو تیم تلخ کرده است. فوتبال باید در سایه هنر نهفته در ذات خود شادی و شادابی را برای فوتبالدوستان به ارمغان بیاورد. 
نویسنده: حسن امامقلی