جمعه هفتم اردیبهشت ماه

پرویز هادی: با تفکر موجود به کشتی برنمی‌گردم

آزادکار سنگین وزن کشورمان معتقد است که وقتی به یک قهرمان ملی توهین می‌شود در واقع به همه پیشکسوتان و مدال‌آوران بی‌احترامی شده است.

هادی آزادکار سنگین وزن کشور گفت: به احترام همه موسپیدان کشتی تا زمانی که کشتی در مدیریت چنین افرادی است و تفکرات پوچ و اصطلاحات غیرمؤدبانه بر آن حاکم است، ترجیح می‌دهم در خلوت خود و در زادگاهم به تمریناتم ادامه دهم و پا روی تشک مسابقه نگذارم. به امید روزی که روحیه پهلوانی و جوانمردی در فدراسیون کشتی مجدداً احیا شود و در آخر دست یکایک هم‌وطنان عزیزم، به خصوص همزبانانم که همیشه از من حمایت کردند را می‌بوسم.

هادی خطاب با بیان این جملات پس از توهین رییس فدراسیون کشتی به او در رسانه ملی، در بخش دیگری از سخنان خود مجری ناآشنا به ورزش و کشتی را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: رییس فدراسیون به من توهین می‌کند و متاسفانه مجری رسانه ملی نه تنها گفته‌های رئیس فدراسیون کشتی را نفی نمی کند بلکه به آن می خندد!

طی روزهای گذشته اظهارات رییس فدراسیون در یک برنامه زنده علیه دارنده  مدال های جهان و بازی های آسیایی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و متعاقب آن پرویز هادی اعلام کرد قصد ندارد پاسخ آن سخنان را بدهد اما تا زمانی که این تفکر بر کشتی حاکم است به میدان مسابقات بازنخواهد گشت. هادی در حال حاضر نامزد حضور در شورای شهر تبریز و پی گیر امر انتخابات است. یقینا چنانچه وی بتواند به شورا ورود کند فرصت اندکی برای تمرین و مسابقه خواهد داشت از طرفی اعلام کرده در شرایط موجود حاضر نیست به میدان بازگردد بنابراین و از آنجایی که حدود دو سال تا پایان ریاست فدراسیون علیرضا دبیر باقی مانده است بنابراین نمی توان زمانی را برای بازگشت  سنگین وزن کشتی آزاد متصور بود.

پهلوان سابق کشور به شدت از اظهارات رییس فدراسیون کشتی دلگیر شده و به نظر می رسد با توجه به موضعگیری های نمایندگان آذری زبان مجلس، علیرضا دبیر  در ادامه مسئولیت خود از مجلسی ها نیز روی چندان خوشی نخواهد دید. اینکه پیامدهای این ماجرا تا چه زمانی ادامه پیدا کند روشن نیست.