پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
چندبرش از فوتبال ایران

اسکوچیچ کدام گلر را خط می زند

تیم ملی فوتبال مسابقات مهم انتخابی جام جهانی را در پیش دارد و باید برای سفر به بحرین آماده شود....

سرمربی تیم ملی با مشورت وحید هاشمیان دستیار ایرانی خود اسامی تعدادی از بازیکنان لژیونر ایران شاغل در باشگاه های خارجی را در دفترچه خود یادداشت کرده است تا بعد از شهراورد تهران فهرست نهایی خود را اعلام کند. گویا اسکوچیچ نام وریا غفوری کاپیتان استقلال را در فهرست خود قرار نداده اند که امیدواریم این شنیده ها شایعه باشد اما نکته دیگر مبهم بودن سرنوشت دعوت شدن علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابد زاده، حامد لک و رشید مظاهری هنوز به اردو دعوت نشدند و این مساله هم از ابهامات مورد سوال رسانه هاست که امیدواریم سرمربی تیم ملی با دقت و حساسیت خاصی به آن بیندیشند.

 

برخورد با خاطیان

به اعتقاد ما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید وقایع پیش آمده در دیدار سپاهان و پرسپولیس رسیدگی کند تا عده ای سوژه پیدا نکنند و فدراسیون را متهم به پرسپولیسی بودن، نسازند. استقلالی ها که مترصد دیدار سنتی خود با پرسپولیس هستند اعتقاد دارند که اگر کمیته انضباطی و مسایل بازی در اصفهان بپردازند شاید دو پرسپولیسی از جمله سیدجلال یا کامیابی نیا محروم شوند. اما فارغ از هر نوع گرایش و رنگ و نیرنگ معتقد هستیم که جهت روشن شدن افکار عمومی فدراسیون باید قاطعیت به خرج بدهد.

 

 

 

حمایت بازیکن سابق استقلال از مردم فلسطین

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال هم اقدامات اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین را با استفاده از آیه‌ای از قرآن کریم محکوم کرد.

مامه تیام، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم یوونتوس ایتالیا را هم دارد و در حال حاضر عضو تیم فنرباغچه ترکیه است، با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت که بار دیگر مورد حمله وحشیانه نظامیان صهیونسیت قرار گرفتند.

نویسنده: حسن امامقلی