چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
دربی ۹۵

چیزی در حد صفر، به خاطر ترس

دربی ۹۵با یک گل به نام پرسپولیس تمام شد.اما این دربی شکل وشمایل دربی واقعی را نداشت.

تقریبا بی نظمی در همه جا حضور داشت. هم در داخل زمین وهم در خارج از زمین.

در داخل زمین از سوی هردو تیم چیزی به نام تاکتیک وسازمان تیمی دیده نشد. نوع حرکات بازیکنان در قالب کار گروهی کم رنگ وبی اساس بود تا جایی که باور این نکته که این دو تیم بالاترین وبزرگترین تیم های فوتبال باشگاهی کشورمان هستند سخت وغیر قابل هضم می نمود.

ترس از یکدیگر،لرزش از بابت  باخت وسقوط از صندلی جایگاه مدعیان، عدم تمرکز وبازی احساسی وبه دور از سیستم مشخص وخلاصه پرداختن به بازی فیزیکی به جای بازی فنی موجب شد تا دربی ۹۵ بی ریخت ترین وبی نظم ترین دربی تاریخ تا به امروز تلقی شود.

دربی ۹۵از زاویه فنی پوچ از آب در آمد،از بعد رفتاری، متاسفانه اخلاق را بر باد داد و در نهایت دربی ۹۵ باعث سر افکندگی فوتبال وشرمند گی اهالی فوتبال کشور مان شد.

خیلی ها با یک اشاره راه به ورزشگاه پیدا کرده بودند.خیلی ها در اطراف زمین نقش محرک را ایفا می کردند وخلاصه اینکه کسی بر سر جای خود نبود تا بی نظمی کنار زمین با بی نظمی در روند حرکتی دو تیم پیوند بخورد  و درنهایت دربی ۹۵ به خاطر ترس از یکدیگر با معدل صفر بزرگ مواجه شد.

دربی ۹۵ نتوانست راضی کننده اهالی ومشتاقان فوتبال باشد.چون همه چیز داشت، حتی دست به یقه شدن، همه چیز داشت جز ارائه فوتبال فنی.

نویسنده: اکبر عزیزی