جمعه هفتم اردیبهشت ماه
بناکار در گفت و گو با البرز ورزشی؛

تبریز با مس سونگون به لیگ والیبال بر می گردد

تبریز سه سالی است که در عرصه تیم داری حرفه ای حضور ندارد. تا اینکه خبر خوشی از زبان عادل بناکار مربی بین المللی رئیس هیات تبریز شنیده ایم و آن اینکه والیبال این خطه با نام مس سونگون آماده حضور در لیگ برتر است.


تبریز نام آوران زیادی در والیبال ایران داشت. بازیکنانی که آوازه آنها از مرزهای کشور فراتر رفته بود. محمود چایچی، حمید فاضلی، بهروز معالی، جمال رضوان، محمد مستوفی، حسین آبادی، حسین باقرزاده، برادران غیاثی، حمید خرازی، قاسم تاجری، ودود گرگانی، داوود الله یاری، سعید امینی، ارسلان درگاهی و ... بازیکنانی بودند که در سطح اول والیبال ایران می درخشیدند. اما این شهر والیبال خیز صنعتی، سه سالی است که در عرصه تیم داری حرفه ای حضور ندارد. تا اینکه خبر خوشی از زبان عادل بناکار مربی بین المللی رئیس هیات تبریز شنیده ایم و آن اینکه والیبال این خطه با نام مس سونگون آماده حضور در لیگ برتر است.

بناکار در این باره به البرز ورزشی گفت: هیات مدیره باشگاه تشکیل تیم والیبال را مصوب کرد و ما منتظر اقدامات عملی این باشگاه سرشناس هستیم. ضمن اینکه یک بخش خصوصی که صادرکننده کالای ایران به کشورهای مختلف است، برای شرکت لیگ یک آمادگی خود را اعلام کرده است و به حق تبریز یک تیم مدعی در لیگ دسته اول خواهد داشت.

بناکار درباره مربیگری این تیم گفت: مدیران باشگاه از من خواسته اند که کنار تیم باشند ولی هنوز مشخص نیست که مربی باشم یا با سمت دیگر به والیبال شهر ما خدمت کنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی