چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

استراماچونی، شاید در تراکتور

اتفاقات در تیم تراکتور روز به روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

خطیبی در یک سوی ومسعود شجاعی واشکان دژاگه رودر روی یکدیگر ایستاده اند.

خطیبی اعتقاد دارد، کاپیتان این تیم با آن همه سابقه ملی به پایان دوران بازیگری اش رسیده و اجازه نمی دهد تیم رو به جلو حرکت کند.

خطیبی البته به دژاگه به چشم بازیکن مورد نیاز نگاه می کند،اما دژاگه با توجه به رفاقت با شجاعی نمی خواهد رفیق نیمه راه باشد،از اینرو او هم بین خود با تراکتور فاصله انداخته است.

در این میان دور شدن زنوزی از تیم نیز بر چالش ایجاد شده در تراکتور دامن زده است.زنوزی در خارج از کشور به سر می برد وتا ماه اینده  به تبریز باز نخواهد گشت.زنوزی از نامهربانی هواداران که نسبت به او صورت گرفته ناراحت است حتی شنیده ایم که وی واگذاری تراکتور را مورد بررسی قرار داده است. البته باید منتظر بازگشت زنوزی از ان سوی مرزها ماند،به هر حال تراکتور این روزها با چالش روزگار می گذراند، خطیبی سر مربی فعلی تراکتور تحت هیچ شرایطی حاضر به عقب نشینی در برابر شجاعی ودژاگه نیست وشجاعی ودژاگه هم حاضر به همکاری با خطیبی نیستند،در این میان حاشیه سازان مدتی است که به این خبر آب ورنگ داده اند از جمله اینکه، در صورت لغو استخدام مربی خارجی از سوی فدراسیون فوتبال ، نام استرا ماچونی را برای تیم تراکتور مطرح کرده اند. این در شرایطی است که اگر هواداران دل زنوزی را به دست آورند شاید او دوباره دست به جیب شود و کارهای مهم برای تیم پورشور ها انجام دهد.

نویسنده: اکبر عزیزی