پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه و خواندنی از فوتبال...

قرار است دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی بعد از تعطیلات موقت لیگ به جمع ابی پوشان اضافه شود.

بر اساس هماهنگی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی تا زمان عذر خواهی صداوسیما از این باشگاه، یحیی گل محمدی در هیچ برنامه ای مقابل دوربین های تلویزیون پاسخگوی سوالات نخواهد بود.

فدراسیون فوتبال عربستان به فیفا پیشنهاد داده است،جام جهانی هر دوسال یکبار برگزار شود.پیشنهاد سعودی ها قرار است در کمیته فنی فیفا مورد بررسی قراربگیرد.

روابط عمومی هیات فوتبال تهران اعلام کرد،قراردادهای بازیکنان تیم های پایه استقلال قبل از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات منعقد شده است.بنابراین هیچ اعتراضی در این رابطه مورد قبول واقع نیست.

جواد رستمی از قدیمی های هیات فوتبال تهران که از اوایل انقلاب مسوولیت دبیر خانه را بر عهده داشت دارفانی را وداع گفت.

مهدی تارتار به نوع استعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از فیفا در خصوص حوادث دیدار پیکان با سایپا واکنش نشان داد واعلام کرد، گویا می خواهند شیطنت کنند. ما از بازیکن غیر مجاز سود نبردیم بلکه استفاده غیر مجاز شده است که این نکته از نگاه دایره حقوقی وقضا دو مقوله مجزا از یکدیگر است.

اخبار پنهانی از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مذاکراتی با قلعه نوعی در حال شکل گیری است.

کمالوند سر مربی تیم فوتبال سایپا قبول کرد تا پایان لیگ با تیم سایپا به همکاری خود ادامه دهد.

دور جدید مسابقات فوتبال پایه لیگ برتر تهران، آن هم در تمام سطوح از تاریخ ۷/ ۵/ ۱۴۰۰ اغاز خواهد شد.

مسئول فناوری فدراسیون فوتبال برگزیده شد.سالاری عضو جدید فدراسیون فوتبال است که در بخش فناوری فعال خواهد بود می گویند وی از اقوام نزدیک عزیزی خادم است.

بدنیست بدانید که اکثریت اعضای هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که کارشان اشراف بر عملکرد رییس فدراسیون فوتبال است درکمیته های مختلف فدراسیون از سوی رئیس فدراسیون صاحب پست شده اند تا اینبار رئیس فدراسیون بر عملکرد اعضای هئیت رئیسه اشراف داشته باشد.

می گویند مهر علی نائب رئیس فدراسیون فوتبال از روز برگزیده شدنش در این مسئولیت که از سوی رییس صورت گرفته تا کنون در فدراسیون فوتبال دیده نشده است.او در این مدت در سفر خارج از کشور به سر می برده است.