پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عزیزی خادم: دکتر نوبخت در حساس ترین برهه به کمک فوتبال آمد

روز 15 می به عنوان روز پایه در فوتبال جهان نام گذاری شد و به همین مناسبت در کشور ما نیز آیینی برگزار شد.

رییس فدراسیون فوتبال که در جشنواره یک روزه استان البرز شرکت کرد در سخنانی کوتاه خود ضمن تاکید بر اهمیت فوتبال پایه در این مراسم گفت: بارها گفته‌ایم در این فدراسیون توجه ویژه‌ای به بخش فوتبال پایه و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی خواهد شد. سعی و تلاش ما این است که استعدادیابی را در تمام نقاط کشور به ویژه مناطق محروم با برنامه ریزی جامع انجام دهیم و هر جایی که نیاز به حضور بنده باشد، قطعا در کنار آینده‌سازان فوتبال کشور خواهم بود و حمایت و نگاه ویژه به آنها خواهم داشت. توجه داشته باشید که ما این طرح استعدادیابی و حمایت را برای فوتبال بانوان هم با همین قدرت انجام خواهیم داد. بنده از تمام خانواده‌هایی که به فوتبال اهمیت می‌دهند و فرزندان خود را برای کمک به جامعه و آینده فوتبال کشور تربیت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه این فستیوال یک روزه درباره دریافت کمک ویژه سازمان برنامه و بودجه به تیم‌های ملی فوتبال هم گفت: "با مساعدت دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در حساس‌ترین و سخت‌ترین زمان ممکن، مسوولان به کمک فوتبال ملی آمده و قول پرداخت کمک مالی ویژه به تیم‌های ملی را دادند."

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: "خوشبختانه اولین مرحله از کمک‌های سازمان برنامه و بودجه از طریق وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون قرار گرفت و در تلاش هستیم با توجه به نگاه ویژه دکتر نوبخت به فوتبال ملی، با توجه به برنامه فشرده پیش روی تیم‌های ملی مابقی این بودجه را دریافت کنیم. جا دارد باز هم از حمایت همه جانبه مسوولان به ویژه جناب آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه سپاس‌گزار باشم. جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان نیز شخصا پیگیر تخصیص اعتبار ویژه سازمان برنامه و بودجه و نیز برخی مشکلات تیم ملی هستند و جا دارد از ایشان نیز تشکر ویژه داشته باشم."

تیم ملی فوتبال کشورمان رقابت های خود در چارچوب دور مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ را آغاز خواهد کرد.