چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
از گوشه و کنار فوتبال ایران و جهان

پرسپولیس_استقلال شاید در فینال جام حذفی

عصر دیروز تیم فوتبال پدیده مشهد دیدار دور برگشت خود را برابر تیم گل گهر سیرجان با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت در این دیدار مهدی رحمتی سرمربی جدید پدیده در واقع موفق شد مچ استاد خود در تیم استقلال یعنی امیر قلعه نویی را بخاباند فعلا دو تیم گل گهر و پدیده همچنان در رده های میانی جدول لیگ برتر حضور دارند.

در حال حاضر تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان رقبای همدیگر هستند در صدر جدول هستند اما استقلال با وجود صعود در جام قهرمانان در لیگ داخلی در رده پنجم به سر میبرند تا شاید در هفته های آینده معجزه هایی برای این تیم به وجود بیاید استقلال پنجشنبه شب گذشته بازی با ذوب آهن اصفهان را دو بر یک به سود خود تمام کرد این نتیجه در چهارچوب جام حذفی باشگاه های کشور رقم خورد تا روحیه ی بهتری بر تیم آبی پوشان دمیده شود با این روند هیچ بعید نیس که استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی نیز به همدیگر برسند که این می تواند نقطه عطفی در بازی دو تیم محبوب ایرانی باشد .

بازیکن عراقی_پاکستانی  در منچستر یونایتد

فدراسیون فوتبال عراق موفق شد برای زیدان اقبال بازیکن عراقی-پاکستانی تیم زیر 23 سال منچستر یونایتد پاستورت کشورش را بگیرد و با کسب رضایت این ستاره شیاطین سرخ، او را به تیم ملی عراق ملحق کند.

تمام مدارک زیدان برای پیوستن به تیم ملی فوتبال عراق آماده است و این بازیکن جوان و آینده دار می تواند به تیم ملی عراق دعوت شد تا در بازی های انتخابی جام جهانی شرکت کند.

تیم ملی فوتبال عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 با ایران رقیب است و می تواند از ستاره منچستر یونایتد در تقابل با تیم ملی کشورمان استفاده کند.

رونالدو با 103 گل در تعقیب علی دایی

سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال فهرست رسمی خود برای حضور در مسابقات پیش روی یورو 2020 را اعلام کرد. رونالدو اکنون با 103 گل ملی تنها 6 گل با رکورد آقای گلی جهان دایی با 109 گل فاصله دارد. ابرستاره پرتغالی عزم خود را جزم کرده تا در مسابقات یورو به این رکورد دست پیدا کند.

 

 

حامد قاسمی عارف