چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اخبار کوتاه از فوتبال منطقه

حسینی از تراوزان تا لیگ قطر

مدیر برنامه های حسینی مدافع ایرانی به تمام شایعات درباره این بازیکن پایان داد و به سایت ( (Sporx گفت: حسینی از ترکیه، روسیه و قطر پیشنهاد دارد. بهترین و بزرگترین پیشنهاد از قطر است. حسینی به دنبال تیمی است که هر هفته در ترکیب اصلی تیمش باشد ولی این درخواست حسینی از سوی باشگاه ترابزون پذیرفته نشد به همین خاطر این بازیکن از این تیم جدا شد و دیگر به ترابزون برنمی گردد.

حسینی بعد از جام جهانی 2018 روسیه و درخشش به همراه استقلال و تیم ملی کشورمان راهی ترابزون اسپور شده بود  و در طول 2 و نیم سال گذشته عملکرد خوبی برای این تیم ترکیه ای داشت.

نامه اعتراضیه ی باشگاه پرسپولیس

معاونت حقوقی این باشگاه با ارسال نامه به کمیته استیناف نسبت به آرای صادره در خصوص اتفاقات دیدار با سپاهان و استقلال، مراتب اعتراض خود را اعلام کرد.

پرسپولیس در نامه 9 بندی خود، تمام موارد مورد اعتراض را عنوان کرد تا آرای صادره در رکن عالی قضایی فدراسیون مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

طبق خواسته هواداران و اعضای تیم و با دستور صریح مدیریت باشگاه، رسیدگی به این پرونده تا ایجاد تغییر در آرا توسط تیم حقوقی پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

کشمکش الشرطه با تیم ملی عراق

اردوی تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 از هفته گذشته آغاز شد. این اردوی آماده سازی در شهر بصره در حال برگزاری است.

اتفاق عجیبی در اردوی رقیب ایران روز گذشته رخ داد. باشگاه الشرطه که یک بازی در جام حذفی دارد از فدراسیون فوتبال عراق درخواست کرد تا 6 بازیکن ملی پوشش اردوی تیم ملی را ترک کنند و خودشان را برای بازی جام حذفی برسانند.

با وجود مخالفت کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق اما در نهایت 6 بازیکن ملی پوش الشرطه اردو را ترک کردند. سرمربی تیم ملی عراق برای پرکردن جای خالی این بازیکنان لیستی جدید از 6 بازیکن داد تا به اردوی تیم ملی دعوت شوند.